Fika i Linköping !!!???
Får man hänga på fastän allt snart är klart och man om 37 dagar är Mrs Sophie?
Får man hänga på fastän allt snart är klart och man om 37 dagar är Mrs Sophie?
Jag borde nog ha panik eftersom det är mycket kvar som inte är bokat och fixat men känner mig fortfarande lugn konstigt nog.
Det är inte riktigt klart med vem som ska och vad spelas i kyrkan, har inte bestämt mat ännu men har förslag, fotografen är bara prel bokad (det ska min blivande man fixa, har bara hållt på med att "ringa" i tre veckor), inte bestämt vilken smak på tårtan men vem som ska göra den... fortsättning förljer.
Vi har i alla fall lokal för vigseln, en vigselförrättare och en festlokal. Det viktigaste är ju ändå att vi får gifta oss med varandra för att vi älskar varann!
Oooppps! Råkade skriva kyrkan. Ingen kyrka men ett slott (inte i Linköpings trakten)
Lite tråkig kanske... ;)
Tillbaka till rubiken i tråden. Fika? När? Var? Hur?
Veckan som kommer är ju påskvecka med lov för alla barn i Linköpingstrakten. Kanske många om åker iväg?
Förslaget var på tisdag 10 april. Jag kan kommma om det är efter 16-17, måste ju jobba först.
Linds passar mig. Dit hittar jag i alla fall. Är relativt nyinflyttad (men har nu flyttat ut ur stan) och hänger inte riktigt med alla gatunamn och ställen som gamla busstorget eller gamla gamla brandstationen...
Jag byter gärna dag bara det inte blir fredag (ska kanske ha lite roligt med jobbet)
Fika någon gång i veckan?
Nästa vecka har nog jag lite bråttom, gifter mig den 5:e maj. Vem är det sen som inte har tid... ;) Vem står på tur att gifta sig?