Fika i Linköping !!!???
ÅÅÅ, jag vill oxå fika!! Men flyttar till Stockholm på söndag, attans! Kanske kan ta mig ner när det blir fikadax...är liksom lite mellan två jobb just nu
ÅÅÅ, jag vill oxå fika!! Men flyttar till Stockholm på söndag, attans! Kanske kan ta mig ner när det blir fikadax...är liksom lite mellan två jobb just nu
_Cinderella_
Spannande med bröllop snart! Kan tro att det är en hel del att stå i nu. Bara en dryg vecka kvar juh! Själv har vi drygt 6 månader kvar
Tycker att tiden från att vi förlovade oss i December bara har sprungit iväg!
Känns dock som vi har ganska mycket under kontroll...tror att de flesta "stora" saker är bokade. Pratade precis m en fotograf så nu är snart det klart oxå!!
Tycker att det där med killar och deras kläder är bra orättvist, och det gäller inte bara inför bröllopet utan rent allmänt.
Jag kan springa i affärer en hel dag utan att hitta med än någon tröja, med klänningen har jag nog hunnit med 5-4 besök i olika butiker innan jag hittade MIN klänning.
M2b däremot kan gå in i en affär och 35 minuter senare har han med sig allt han behöver ut, och det är snygga kläder oxå! Hans kläder är bokade..25 minuter i butiken och allt är klart, skor, byxor, skjorta, väst, plastrong och frackcoat...
Lite orättvist är det allt
Spännande nu _Cinderella_ i morgon smäller det!!!
Hur går det förresten med fikaplanerna? Jag kommer hem till Linköping, troligen på onsdag nästa vecka så vill någon träffas och fika i slutet av veckan så hänger jag gärna med!!
_Cinderella_ och alla andra oxå såklart!
Fredag har jag redan planer tyvärr...men kanske torsdag? Fika eller kanske en öl?!