Fika i Linköping !!!???
Finns det någon blivande Brud (och självklart även Brudgum) som vill hänga med att fika ??
Vore toppen om så många som möjligt kunde träffas :)
Finns det någon blivande Brud (och självklart även Brudgum) som vill hänga med att fika ??
Vore toppen om så många som möjligt kunde träffas :)
Ska vi ta en fika direkt efter att lön( eller vad man nu lever av *ler*) har kommit??
Då kan nog inte jag komma, gifter mig lördagen den 28:e är bara annniiiiingen uppbokad dagarna innan
_Cinderella_
Spannande med bröllop snart! Kan tro att det är en hel del att stå i nu. Bara en dryg vecka kvar juh! Själv har vi drygt 6 månader kvar
Cahe
Jo minns så väl när det var en 348 dagar kvar.. vad tiden går fort!! 6 månader kommer försvinna i ett nafs, det kan jag garantera dig!
Tycker att tiden från att vi förlovade oss i December bara har sprungit iväg!
Känns dock som vi har ganska mycket under kontroll...tror att de flesta "stora" saker är bokade. Pratade precis m en fotograf så nu är snart det klart oxå!!
Cahe
Ja vi har ju inte särskilt mycket kvar.. ska köpa strumpbyxor idag och något kul till bröllopsnatten.. sen är det bara skriva ut festprogrammen kvar faktiskt!
Plus boka blivandes frockcoat i dag!
Tycker att det där med killar och deras kläder är bra orättvist, och det gäller inte bara inför bröllopet utan rent allmänt.
Jag kan springa i affärer en hel dag utan att hitta med än någon tröja, med klänningen har jag nog hunnit med 5-4 besök i olika butiker innan jag hittade MIN klänning.
M2b däremot kan gå in i en affär och 35 minuter senare har han med sig allt han behöver ut, och det är snygga kläder oxå! Hans kläder är bokade..25 minuter i butiken och allt är klart, skor, byxor, skjorta, väst, plastrong och frackcoat...
Lite orättvist är det allt
Cahe
Jo fast de har ju inte lika mycket att välja på och kanske inte lika mycket beslutsångest som vi
Hur går det med den där fikan, blir det nått eller ;)
Jag är på så länge det inte är den här veckan.. nästa vecka och framåt kommer jag gärna som nya fru reneby