Jag tycker du har en särdeles stark attityd, jag hade legat och bölat på soffan. Men så är jag en mespropp utan dess like.
Om inflammationen:
Vänta med idrott tills den läkt, nu sitter den i armen men om du anstränger dig kan den sprida sig.
Har man haft virus i kroppen ska man vila lika länge som man var sjuk. Annars får man tillbaka inflammationen.
Det är det generella rådet vi ger idrottare när vi är på uppdrag (Röda Korsets Första Hjälpen).
Men det ska väl inte spela så stor roll om du är lite försenad? Eller omintetgör det ett försök?
Hursomhelst så är du stark - ett föredömme bland kvinnor och gudinnor! *kram*
Anne: jag söker lärarjobb, men blir hänvisad förkollärarjobb. Jag kan eg inte jobba på dagis längre, min proriasis är för svår. Men för att få det på papper så är det en jäkla procedur, omständig och långt tid tar det.
Jag hoppas att de accepterar att jag är kapabel att fixa detta själv, men man jämförs alltid med andra och då ingår ju jag i kategorin långtidare. Men jag har alltid haft som mål att först skaffa två, sen jobba lite sen en till. Men som sagt, när de andra på amv är arbetskygga...