Äntligen fredag del 9
Gable
Och jag som har gått och vart lite avundsjuk på er som har det hela bakom er och har fått börja på ert liv tillsammans väntar småttingar etc etc..
Gable
Och jag som har gått och vart lite avundsjuk på er som har det hela bakom er och har fått börja på ert liv tillsammans väntar småttingar etc etc..
Gable
Det verkar faktiskt rätt roande att finna sig själv gråtandes över leverpastejmackor *duckar för eventuellt oidentifierade flygande objekt från gables håll*
Vad söta ni åär.. usch känner mig verkligen som ett nertumlat kassaskåp i dag.. mamma hade samma sjukdom som jag i förra veckan och hon sa tt hon vsr sjuk tre dagar. Så då blir det tredje dagen för mig i dag.. hoppas hoppas att jag är frisk i morgon!
da med
Gable
*huga* Jo jag har förstått det.. sitter just nu och viker ihop 47 festprogram med 10 st A4 i varje.. eller ja inte just nu.. har paus.. usch vad bobbigt det är!
Vad söta ni är allihopa! I dag bär det av till mammas jobb till den STORA nitapapparetn då min lilla inte fungerade! Känner mig inte helt tipptopp än dock!
janos
Jo försöker klämma in det också jag lovar ;)
Oj oj, halva tiden, hur känns det?
Nu är jag en frisk blivande brud
Japp och nu börjar nervositeten infinna sig, 2 dagar kvar.. helt sjuk ju!
Japp med min Emma
Finns fina vackra historier om det!!