Äntligen fredag del 9
Det hoppas jag med!
/Flitiga myran
Det hoppas jag med!
/Flitiga myran
Usch o här sitter jag fast på bobbet och missar massor :(
Aja får i alla fall en färdig ugnspizza och ett glas vin framställt av maken när jag kommer hem, ah, maken coolt
Gable
Ja ger lite mer styrka och makt åt det
finks tango.. hmm ja det kan jag nog klara mig utan *skrattar*
Ja Ungern var kanon
Och nu är det fredag på riktigt!!!!
Usch vad vemodig jag känner mig.. sitter hemma o vänta på att klockan ska gå så jag ska åka hem till ett par kompisar o se Euroision (mannen är redan där o ser på hockeyn ;))
Vi ska ha halv glamourfest och självklart sitter jag o har ågren över om jag har klätt upp mig för mycket *suckar* Varför ska vi svenskar vara så mesiga? Behöver en drink till *kilar i väg till köket*
Ja.. YEEEAAJJJ! Fredag! Fram med vinet
MC
Nej det är riktigt jobbigt att ens ha en åsikt som inte är det "normala" enligt BT-standard *skrattar*
MC
Vad bra att du kan finna sätt att roa dig på ;)
Själv är jag på G för att gå till jobbet, har kvällspasset idag (slutar 9) o börjar 8 i morgon bitti och fortsätter min utbildning på jobbet *suckar* är jobbiga veckor nu!
Jag o min man ( ) Ska vara med i Expressen, kul eller hur?! Ska intervjuas i dag på lunchen. De har någon artikelserie om hur bröllop är i dag och vad man ska tänka på etc..
:-d yeaj fredag :-d
Jappo
vet att det inte blir ofta nu för tiden, ber om ursäkt! Men vet bara inte hur jag sla hitta tiden
Ja då.. mycket o göra men det är kul!
hur går det för er då?
Ja eller det faktum att man jobbar 28 timmar om dygnet *pustar*
Dessutom är det inte fredag ;)
Gable
Jag vet inte :(
Det ställdes in pga bombhotet i linköping (var självklart den dagen vi skulle ha intervjun) och sen har har inte hört av sig mer så jag antar att det inte blir av :(