jag blev hippad i lördas! jätteskoj hade vi, den kvällen minns jag länge! blev hämtad 16tiden,fick ögonbindel på å så åkte vi lääänge i stekhet bil, en fin bil kan ja ju tala om! :) sen åt vi god mat på en restaurang ute på landet, supergod mat!! kaninöron hade vi då hela gänget på oss haha sen dök en dam med rosa kappsäck upp då vi druckit konjak till kaffet. lustparty alltså! :) sen hade de fixat nå kul skoj test som vi gjorde. sen då vi var lagom lulliga, åkte vi iväg in mot stan, stannade på en hemmafest framotibax, sen till visagrande terassen, friends sen ti stadshotellet. 3 tiden tog jag taxin hem. inte en euro behövde jag lägga ut på hela kvällen, och hade fantastiskt skoj faktiskt, precis en sån kväll jag önskat mej! var förvånad över att så många av mina nära vänner var där, 8 personer var vi. brukar vara svårt alltid att hitta ett datum som passar alla då vi skall träffas.
på stan ida så hittade jag en gästbok, album för möhippe o svensex foton, samt servetter. men men, mycket kvar att inhandla, men det går ju framåt! vi hade ju bestämt att vi skulle ha en enkel fest, ingen traditionell fest, men hela tiden plockar jag med mer och mer detaljer..