pampas brudar se hit
Stackarn. Ta in c-vitamin, burana, drick varm svartvinbärssaft, spruta nasolin i båda näsborrarna...och tyck mycke synd om dig själv å ha din gubbe att springa efter alla saker som du behöver som näsdukar och sånt ;)
Stackarn. Ta in c-vitamin, burana, drick varm svartvinbärssaft, spruta nasolin i båda näsborrarna...och tyck mycke synd om dig själv å ha din gubbe att springa efter alla saker som du behöver som näsdukar och sånt ;)
Kiija...tycker synd om dig också. :) Förkylning brukar räcka 2 veckor och om man kurerar sig så gör det över på 14 dagar ;) Hade sjläv en monster förkylning för fem veckor sen som bara malde på och malde på. Låg fem(!!?) dagar i feber och snor hade jag i fyra(!?!) veckor. Som tur fick jag det oxo innan the big happening! ;) Bara 16 dagar kvar tjejer! ;)
Var just efter min klänning!! Iiiii!! :) Den är sååå fin! Har virat in den i ett lakan så att int han får se den. :)
070707:
Blir_Fru_0707: Korsnäs
Fru0707: Nykarleby (dock bosatta i Åbo)
mius_: jakobstad
ohmygoodness: Solf
280707:
kiija: Oravais
tindra star: Munsala
110807:
Willemo: Replot, Korsholm
180807:
SnartBrud?: Vigsel i Nykarleby, hemma från Vasa
Blev hippad i lördas. Vitsi va ja had kul!! :) Kompisarna hade verkligen gjort ett hejdundrande program. Länge sen jag skrattat så mycket och haft så roligt!