ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
Gissa på, det är många som spontant brukar gissa rätt på mig.
-Envis
-Lojal
-Överdrivet ärlig
-Snabb i replikerna
-Inteligent
-Problemlösare
-Teknisk
-Hellre få nära än många.
Gissa på, det är många som spontant brukar gissa rätt på mig.
-Envis
-Lojal
-Överdrivet ärlig
-Snabb i replikerna
-Inteligent
-Problemlösare
-Teknisk
-Hellre få nära än många.
Humma 11/8
Låter som om du och jag skulle kunna vara samma tecken.
discodivan
nope
discodivan
ha ha, nope.
blomsterbiet
jungfru
evissen
då skulle du kunna vara en våg eller jungfru tror jag
blomsterbiet
skytt då?
Jag brukar vara väldigt tydlig i mitt tecken. kan bero på att jag är född det året, det datumet, det klockslaget då alla våra planeter stog i konjuktion tror jag det heter, dvs uppradade på rak rad och var som allra starkast i tecknet. Och just att jag berättar det och visar mitt intresse för astrologi är också typiskt för mitt tecken.
nope, fel fel
ninjan
Ha ha, nä inte det heller, snart måste nästan någon gissa rätt. nu har ni ju gissat på så många.
Det är ju ganska svårt såhär på nätet att beskriva sig själv, men i vanliga livet är det rätt ofta folk rent spontant säger... du är en ....... va?
Blomsterbiet
Jupp du har helt rätt.
Envisare och stoltare tecken finns nog inte.
Intresserad av mystik, älskar problem och dess lösningar.
Biter snabbt och kan vara dödligt giftig. Håller sina nära varmt om hjärtat och sina fiender än närmre. Lojal till döden mot dom som kommer mig nära, ger aldrig upp. Men sviker man så kan jag hugga snabbt.
blomsterbiet
Jupp, och jag glömde ett drag. Ett hemskt ett. Jag kan analysera sönder saker totalt. Många många år efter något hänt som stört mig så kan jag gå och älta och analysera det så jag mår dåligt av det själv. På ytan ser man bra ut, men inombors så analyserar man ner till minutiösa bitar.
Känns det igen på henne också?
blomsterbiet
Några veckor, ho ho, om det vore så väl. Minns fortfarande med fasa hur jag fällde en väldigt korkad komentar när en av killarna anmärkte på mitt val av läpstift, när jag gick i tvåan, dvs när jag var 8 år gammal. där snackar vi älta av hög nivå. Dags o lämna det gamla bakom mig kanske och börja leva i nuet istället.
blomsterbiet
Har någon gissat på våg?
Tänker på pedantbiten.
blomsterbiet
tvillingar är ömsinta, kärlekfulla, kan vara svekfulla. Lojala men inte mot alla.
Busiga.