• Daphne

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

Ohh kul tråd :)
    Är också intresserad av astrologi och jag kände igen min sambo i din beskrivning han är oxe :)

Jag kan ju avslöja att jag ligger mittemellan två tecken och har spår av båda.

Jag är social, hemmakär, impulsiv, velig och känslig.. du får säga till om du behöver mer info :D

En kompis som också är intresserad av astrologi har sagt att det här måste vara den sämsta kombinationen av stjärntecken ;)

• Daphne

anna81

Ohh kände igen mig i mycket av det du skrev.. undrar om du är samma som jag :)

Jag har också lätt att få ångest och min konstiga teori är att det ena tecknet skäms över det andra..hmm svårt att förklara hur jag menar men om jag varit välldigt aktiv på en lektion och med i diskussioner och sånt och varit väldigt typiskt det ena tecknet så när jag kommer hem så kan jag få jätte mycket ångest över hur jag betett mig och tyckt att jag är jätte ego och det tror jag har att göra med att det andra tecknet inte alls beter sig i grupp på samma sätt.. oj det blev långt och säkert förvirrat för rätt så många....

• Daphne

anna81

Vi är ju födda samma år för jag antar att 81 står för ditt födelseår och enligt de kinesiska tecknena så är vi tuppar så det kanske är det som är lika hos oss. Ja jag vet inte men det ska bli kul att få höra vad folk gissar :)

Bra att du förstod vad jag menade ;)

• Daphne

Lilla Li

Du får jätte gärna gissa på vad jag är :D

• Daphne

Tusse Boll

Nej jag är inte fisk men undrar om jag faktist inte har assendenten i just fiskarna.. har för mig att det är så :)

Är det någon som vet hur man tar reda på vad man har för assendent?

• Daphne

En ledtråd till är att jag gillar att göra många saker samtidigt

• Daphne

Lilla Li

Nej sorry inte vädur heller :) min pappa är vädur ;)

• Daphne

Dallas

Nej inte vattuman heller :) men det är min minsta syster ;)

• Daphne

Marskatt

Japp jag är tvilling född den 20 juni så det känsliga och hemmakära i mig är kräfta :D

• Daphne

Lilla Li

Vissa delar var klockrena andra kändes välldigt främmande men det har säkert med att göra att jag är född mitt emellan två tecken. :)
    Kul sida

• Daphne

Är det någon som vet vad man är för kinesiskt tecken när man är född 1979??

• Daphne

Marskatt

Hihi vad lustigt :D

• Daphne

Dallas

Tusen tack :) nu ska jag kolla upp sambon ;)

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?