Inlägg från: bröllops häxan |Visa alla inlägg
  • bröllops häxan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

Hej, vad kul :D
    Kan inte så mycket om astrologi och därför urusel på att gissa men jag är nyfiken *L* Vill någon försöka gissa på nig?

• bröllops häxan

Jag är ett "planerings freek" och engagerar mig i folk. Är intresserad av personlig utveckling och konst. Gillar att bjuda på middagar och att laga mat men tycker också att det är finfint med en dag ensam och bara "dega" i soffan med en bok eller tv. Lyssnar mycket på musik. Jag är mindre bra på att motionera och på att städa (fniss).

Kan du även gissa mitt yrke också så blir jag imponerad värre :D

• bröllops häxan

Lena+Mattias=sant :D
    Det här vad kul..*L* Inte riktigt rätt dock..

hum.. Jag är inte blyg för fen öre :D hihi och säger ofta vad jag tycker. Hatar orättvisor och tror att allt kan lösas på ett lugnt och metodiskt sätt. I bland har jag kanske svårt att se själv att mina sätt inte alltid är bäst för alla. Men jag lär mig.

Jobbjisningen är hisnande nära. :)

• bröllops häxan

Lena+Mattias=sant: Inte riktigt rätt, inte Jungfru alls.
    Politiker är jag för frispråkig för att vara..*L* Ser för och nakdelar i allt *L*

Mitt hem är min borg och jag blir sällan arg men när jag blir det(i mitt 34åriga liv kanske 10gr) så ångar jag på som ett lokomotiv. Då blir jag arg.

Svårt..fråga en fråga så kanske det blir lättare för mig att berätta.

• bröllops häxan

Lena+Mattias=sant: Vi skulle kunna vara samma tror jag men jag gillar krogen. :D

Annars ganska lika.

Assenten? Heter det så när man har influenser från ett annat tecken?

• bröllops häxan

anna81: Du är oxe :D:D:D

• bröllops häxan

Lilla Li: Jungfru kanske?? *L*

• bröllops häxan

Daphne: fisk? Du låter som en vän jag hade en gång.

• bröllops häxan

absolut. Gissa på du tjejen :D

• bröllops häxan

anna81: vi är samma och jag är också född den 21 April hahahah. Kände sååå igen mig. Läs mig och se om du känner igen dig i mig *L*

Ok nu avslöjade jag mig men jag stannar gärna kvar och gissar och om nån vill fortsätta att gissa på mitt yrke skulle det vara kul :)

• bröllops häxan

Marskatt: Vattuman kanske?

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?