• Marskatt

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

Jag är pratglad o drar gärna igång nya projekt, men det är tyvärr inte alltid jag genomför dem... Sen är jag väldigt social i perioder medan jag helst vill vara ifred andra gånger. Nån som vill gissa?

• Marskatt

Tusse Boll
    Nix! Har många bollar i luften på mitt jobb o så gillar jag struktur o planering...

Daphne
    är du tvilling?

• Marskatt

Lilla Li
    Haha! Enligt den sidan "driver jag mitt hem som ett välskött skepp"

• Marskatt

Daphne
    Min kusin är också född 20 juni... kände igen en del om vi säger så...

• Marskatt

ett utdrag om vad det står om såna som mig på den där sidan:
    *-barnet kan verka alltför tyst. Det "snälla barnet", "mönsterbarnet" uppträdande är vanligt hos dessa barn. Oroa dig inte, ditt *-barn kommer att ha gjort mycket ofog innan han eller hon blir vuxen. Var tålmodig och ge denna lilla person mycket tid för sig själv. Du kommer inte att få honom att delta hur mycket du än försöker. Det är helt enkelt inte hans grej. Han tycker om sig själv och sina goda vänner. Så är det bara.

• Marskatt

* är mitt tecken då, så får ni fortsätta gissa lite!

• Marskatt

Dallas
    Nehej du. Inget av det... men prata o skratta kan jag... o uppfattas enligt mina arbetskamrater som charmig (sitter på jobbet just nu). De påstår att det är sånt som är typiskt för såna som jag!

• Marskatt

Ninjan
    Näe, jag är inte stenbock, men min mamma var det. Kanske fick några drag av det genom henne då?!

Medeltidsbrud
    Nix, ingen skytt heller.

Pratglad är det jag hört mest om mitt tecken... o det är jag ju verkligen. Kan verka lite som en "dubbelnatur" ibland... Hjälpte det nåt?

• Marskatt

ninjan
    Tvilling stämmer bra det...

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?