• Oms

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

Spookyskira - herregud, du beskrev mig i detalj! men jag är oxå mkt för att planera o organisera allt o alla, har mkt svårt att delegera och tycker nog att jag gör saker o ting bättre än andra:)

Så vad är jag??? är vi samma? (jag tror du är vädur el lejon men det e inte jag;))

Ninjan - lägg ihop mig med spookyskira å har du mig...

• Oms

spookyskira - undrar om du är som mig då? jag vill inte skriva vad jag är förrän Ninjan har gissat:);)

• Oms

Ninjan - här är jag (dvs Spookyskira + det jag själv skrev =JAG)

Jag har en ratt hogljudd personlighet. Har jag en asikt om nagonting sa far folk omkring mig hora det ocksa. Jag kan vara ratt sjalvisk ibland, och blir valdigt arg nar saker inte fungerar som de ska eller blir som jag tankt mig. Mitt temperament ar svart eller vitt, antingen sa ar allt toppen eller sa ar allt skit. Antingen sa ar mitt hem super-stadat och flackfritt eller sa ser det ut som ett bombnedslag. Antingen far jag ett "A" pa kursen eller sa bryter jag ihop helt for att jag fick ett "A-" ...perfektionist ut i fingerspetsarna nar det passar mig. Jag ar valdigt detaljorienterad och tycker om att vara "the center of attention"

men jag är oxå mkt för att planera o organisera allt o alla, har mkt svårt att delegera och tycker nog att jag gör saker o ting bättre än andra

• Oms

skorpion??? haha , nej ve o f...;) jag är låååångt ifrån en skorpion, faktiskt är jag en väldigt typisk....! de som träffar mig gissar alltid rätt, hmm kanske ka tillägga att jag är oerhört kritisk oxå samt uppfattas som ett stöd och är såväl intellektuell som hyfsat intelligent.

• Oms

Jag är JUNGGRU!! och en typisk sådan, det du;) men kul med gissningarna!

• Oms

jungfru skulle det ju vara förstås

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?