Inlägg från: malin&eric |Visa alla inlägg
  • malin&eric

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

Hihi, ok varför inte?

Jag: glad, utåtriktad, ibland lite väl pushig och entusiastisk. Vill göra allt och helst på en gång. Älskar stora projekt och tar allt för ofta på mig för mycket. Väldigt mån om att vara folk till lags och att vara omtyckt. Väldigt romantisk och spralligt förälskad (i det mesta - min M2b, solen, fåglar som kvittrar, musik) Min största sorg är att jag inte föddes som Disneyprinsessa. Mycket självförtroende i min intelligens och mina prestationer. Svår t att ta mottgångar utan att klappa ihop. Allt eller inget-person. Gott hjärta men tanklös och taktlös ibland = folk blir ledsna och jag får ångest i månader. Samtidigt finns det andra människor som jag fullständigt struntar i vad de tycker.

Lycka till!

• malin&eric

silvera: näpp, inte skytte.

Andra gissningar?

(Jag: glad, utåtriktad, ibland lite väl pushig och entusiastisk. Vill göra allt och helst på en gång. Älskar stora projekt och tar allt för ofta på mig för mycket. Väldigt mån om att vara folk till lags och att vara omtyckt. Väldigt romantisk och spralligt förälskad (i det mesta - min M2b, solen, fåglar som kvittrar, musik) Min största sorg är att jag inte föddes som Disneyprinsessa. Mycket självförtroende i min intelligens och mina prestationer. Svår t att ta mottgångar utan att klappa ihop. Allt eller inget-person. Gott hjärta men tanklös och taktlös ibland = folk blir ledsna och jag får ångest i månader. Samtidigt finns det andra människor som jag fullständigt struntar i vad de tycker.)

• malin&eric

Näpp, inte skytt och inte vädur.
    Känner inte att detta övertygar mig att astrologi funkar

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?