Inlägg från: SlottsBrud2008 |Visa alla inlägg
  • SlottsBrud2008

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

En överlag ganska glad person, tänker MYCKET och försvinner gärna bort till "min egna lilla värld".
    Har ett "sjuhelvetes" temperament och blir tvärarg attans fort, men lika fort går det över och jag skrattar åt mig själv.
    Har relativt nära till gråten, men mest när jag är arg. Blir "kär" hela tiden - i låtar, böcker, löv på marken, någons fina ögon. Men när jag väl är kär på riktigt, då är jag den mest hängivna som finns. Mitt "kärleksobjekt" är det viktigaste som finns, jag gör ALLT för honom.

det är jag det

• SlottsBrud2008

Men, ingen som gissar på mig

• SlottsBrud2008

En överlag ganska glad person, tänker MYCKET och försvinner gärna bort till "min egna lilla värld".
    Har ett "sjuhelvetes" temperament och blir tvärarg attans fort, men det går över lika fort som det kommer. Är inte långsint.
    Tar lätt åt mig, är ganska känslig. Känner jättelätt av hur andra mår och blir lixom alltid den som man gråter ut hos.
    Har relativt nära till gråten, men mest när jag är arg. Blir "kär" hela tiden - i låtar, böcker, löv på marken, någons fina ögon. Men när jag väl är kär på riktigt, då är jag den mest hängivna som finns. Mitt "kärleksobjekt" är det viktigaste som finns, jag gör ALLT för honom.

Det är jag i ett nötskal det

• SlottsBrud2008

Fru Nilsson 1/7-06
    Icke, går inte ens bra ihop med stenbockar. Dom är lite knasiga ;.):-P

• SlottsBrud2008

Sister of the Night

RÄTT !! Är verkligen en urtypisk fisk plus att jag är söndagsbarn med. Mamma och pappa hade fullt upp när jag var liten

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?