Inlägg från: A:s wife |Visa alla inlägg
  • A:s wife

Mars/April brudar!!! 2

nä men en ny tråd!
    *yrvaken*
    jag var med i början av den förra, så jag kan ju göra ett nytt försök nu tänkte jag =)
    11 dagar kvar här också. har precis beställt tårta. *jippi*

twentyfirstofapril
    finns det ingen i bekantskapskretsen som känner nån som kan spela? eller som har kontakter på annat håll.
    det kanske finns nån musikhögskola eller liknande i närheten som ni kan ta hjälp av? eller en musiklärare på en "vanlig" skola?

aprilbrud2007

jag är kanske inte rätt person att ge inspiration till frisyr, då jag har kort hår, men du kanske kan få lite tips ändå.
    jag ska locka mitt hår, allt utom luggen, så det är små korta lockar bak på huvet. luggen ska vara rak snelugg.
    precis bakom luggfästet ligger ett diadem och bakom det sätter vi en slöja som ligger över det lockiga.

samma frisyr går iofs att göra med långt hår också, då kan man sätta upp lockarna om man vill. eller låta dem svalla ner över axlar och rygg.

Lycka till med håret mm!!

Lycka till, aprilbrud2007!!

ohooo, bara 1 vecka kvar nu. får hoppas på samma väder som idag =)

vi var ute vid kyrkan idag och rekade med våra fotografer. vi blev insläppta i kyrkan också, för det kom en vaktmästare när vi gick runt utanför. så nu vet vi exakt hur fotograferna ska göra, vart vi kan gömma oss efter vigseln, hur vi ska ta kort, etc. JÄTTESKÖNT att ha det avklarat så vi slipper tänka på et den dagen.
    ojoj, det närmar sej allt... =)

aprilbrud2007
    GRATTIS!
    och vad kul att vädret var så underbart!

twentyfirstofapril
    sol låter bra! så länge det inte är spöregn eller snöstorm är vad som helst bra tycker jag =) men om det sen är fint väder är det en härlig bonus =)

har inte hunnit var inne här på flera dagar, men NU ÄR MAN GIFT!!!
    allting blev hundra gånger underbarare än vi nånsin kunnat drömma om!
    om några timmar bär det av på bröllopsresa, så jag vill säga LYCKA TILL till er som gifter er de närmaste veckorna! Och grattis till ni andra som gifte er i helgen =)

_Cinderella_
    Tack tack tack!
    hoppas att ni får en underbar helg nästa helg!! passa på att njuta av varenda sekund, dagen går otroooligt fort så ta vara på ögonblicken! =)

Åh vilka fina bilder allihopa! och GRATTIS till ni som hunnit gifta er under tiden jag varit borta! =)
    Vi har precis kommit hem från vår bröllopsresa nu, det var UNDERBART att få komma iväg och vila upp sej efter all stress efter bröllopet. längtar tills vi får bilder från våra fotografer =)

ja det var verkligen toippen. men nu har vi varit vakna i drygtr 30 timmar så jag ska försöka sova lite snart tror jag... återkommer en annan dag, ville bara kolla läget här på torget =)

hoppas att ni kommer iväg i juni!det är nog skönt att ha det hyfsat nära bröllopet, så det verkligen känns som en bröllopsresa och inte bara en resa =)

ja vad mn längtar efter att få se bilderna nu! Vi sa åt våra fotografer att inte ha bråttom med bilderna eftersom vi skulle åka iväg med en gång, men nu när man varit hemma några dagar längtar man efter att få se bilderna!

jag har hört (och har erfarenhet av) att det finns bra all inclusive i turkiet. när vi var där var det inte jätterolig mat (men bra i övrigt), men en kompis föräldrar åker år efter år till ett all inclusive i Side och är jättenöjda med allt!
    övriga länder har jag ingen erfarenhet av alls, tyvärr. har dock hört att kroatien ska vara fint och bulgarien kan vara "instängt" med murar runt hotellen etc.

Lillan72
    jobbig situation att ni inte kan åka iväg nån stanns. se det som att ni får en "förlängd bröllopsupplevelse" om ni åker iväg i höst/vinter istället!

själv sitter jag och tycker synd om mej själv för att jag inte kommer få så mycket semester i sommar, men egentligen är det ju bara en dryg månad sedan jag vasr ledig i 2,5vecka! men man blir ändå avundsjuk nära lla studerande kompisar börjar få "sommarlov"...

Hej!
    Ja, det börjar kännas mer "på riktigt" nu när man börjar få post i det nya namnet. ska fixa nytt pass snart också, inför sommarens semesterresa. och nytt körkort måste det ju också bli. =)

trevlig sommar på dej också! kram!

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2