Inlägg från: Saltakatten |Visa alla inlägg
  • Saltakatten

Mars/April brudar!!! 2

Jag är här!

Nygift och allt!

• Saltakatten

Tack!

Det var så himla bra allting och alla gäster var pigga och glada.
    Vi kom lite försent till kyrkan bara, men det löste sig.

Det enda problemet är att dagen tar slut alldeldes för fort.

• Saltakatten

Tack!

Vi skrev lite "ordningsregler" i festprogrammet och sen la vi till att festen aldrig blir roligare än vad man själv gör den till

Hade mardrömmar innan om hur folk hade tråkigt och vantrivdes men alla verkade nöjda efter festenså jag tror att jag oroade mig i onödan.

Sen finns det folk som aldrig blir nöjda oavsett vad man gör, om man inte gör det på deras urtrista sätt

• Saltakatten

Åh, grattis till alla er som hunnit gifta er sen jag var här sist.

Hoppas att ni hade det superbra!

Själv sitter vi här och funderar över vilken bild vi ska som tackkort.

Krya på dig _Cinderella_!

• Saltakatten

Håller med nyblivna fru Persson,

Dagen tar slut alldeles för fort så se till att bara njuta!

• Saltakatten

Väldigt fina bilder twentyfirst!

Vad skönt Cinderella, att du är frisk! Börjar du bli nervös? Du kommer att ha en helt underbar dag. Och alla ni andra också så klart!

Vi väntar på tackkorten. Vi har fått några förslag så vi funderar på vilket vi ska välja. Jättesvårt. Har inte bestämt hur tackkorten ska se ut heller. Det enda jag vet är att vi vill skriva en personlig hälsning och tack.

• Saltakatten

Lycka till allihopa som ska gifta er imorgon

Ni kommer att få en fantastisk dag

• Saltakatten

Känner också igen mig. Det blir lite tomt efteråt men det går över sen. Man får som sagt lite perspektiv och nu minns jag det som en fantastisk dag även om jag fortfarande tycker att den gick lite väl fort

Jag och min man var hos mina föräldrar helgen efter vårt bröllop och då såg vi att det var bröllop i kyrkan som ligger nära mina föräldrars hus. Då kände vi båda två, "Åhh, om vi ändå fick göra det igen". Det var ju så kul att ha en sån stor fest och allt.

• Saltakatten

Jättefina bilder Fru Cinderella!

Ni såg ut att ha det superkul! Visst var det en höjdare att gifta sig

• Saltakatten

Hihi, jag vet!

Jag vill ju göra om det igen

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2