Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!! 2

Idag sa kantorn att hon ska öva in sångerna vi ska ha ändå, så nu slipper vi leta komp till solisten. Puh, mina bröllopsnerver fick lite stryk ett tag där!

• twentyfirstofapril

Jag hyr min klänning, känns helt ok att inte behålla den. Men hade jag köpt den istället hade jag nog sålt den ändå.

Idag ska vi på vigselsamtal. Har sett fram emot det jättemycket.Blir lite xtra kul då vi känner prästen och dessutom har hon med sig make som oxå är vän till oss, han läser till präst så detta blir hans första vigselsamtal, så han ska vara med o lära sig.

• twentyfirstofapril

Åååh, lycka till nu idag!! Och vilket väder!

Vårt vigselsamtal var skitroligt! Vi bara skrattade o skojade alla 4, lnappt seriöst alls. men så blir det ju när man känner prästen väl. Det var mest det praktiska vi gick igenom, stå o gå o sånt. Och så vilka texter osm ska läsas. Mannen har lite svårt att komma ihåg löftena, men han har en vecka på sig att sätta det!!

• twentyfirstofapril

Stoooora humlor i magen nu!!!!

• twentyfirstofapril

ÅÅÅh, grattis! Vad skönt att allt blev toppen,och vädret var ju kanon! Tyvärr ser prognosen för min del mörk ut... men gifta blir vi ju ändå!

• twentyfirstofapril

Uppdatering!

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070317, Mrs. 170307, Karlstad (fd NuÄrDetDags)
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325, Jädissen,göteborg
    070331, Luscinia, Stockholm (sista mars-bruden!)
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070414, aprilbrud2007

Vi står på tur!
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, guldplutt
    070428, Morgansbrud

• twentyfirstofapril

Grattis till en lyckad möhippa! Lät verkligen kul!

Nu har jag spanat in vädret för helgen, det ser ut som 10 grader och sol.

• twentyfirstofapril

Puh, nu är vigselprogrammen utskrivna o klara! En grej att bocka av på långa listan!

• twentyfirstofapril

Sådärja, nu är allt fixat, allt lämnat till festlokalen, kläderna är hemma, möhippad blev jag igår, snart slänger jag ut sambon så att jag o en väninna kan ha en tjejkväll. Frissan kl 9 imorgon, sen gäller det kl 14.00!

• twentyfirstofapril

Jag kikar oxå in, är helt slut idag, men ska skriva mer sen. Hade en heelt underbar dag. Den är bara över så himla fort, så lev er verkligen in i stunden. Det blev en dag som var allt vi drömt om och mer därtill!

Nyblivna fru Persson!

• twentyfirstofapril

Uppdatering!

070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070317, Mrs. 170307, Karlstad (fd NuÄrDetDags)
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325, Jädissen,göteborg
    070331, Luscinia, Stockholm (sista mars-bruden!)
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070414, aprilbrud2007
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö

Vi står på tur!
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, guldplutt
    070428, Morgansbrud

Hur känns det nu _Cinderella_ när det närmar sig? Spännande va?

• twentyfirstofapril

_Cinderella_

Imorgon är det dags för din dag "Askungen"!!! Det kommer att bli underbart. Lycka till och grattis!!

• twentyfirstofapril

Suck, jag har lite post-bröllops-depression.... Tycker dagen gick så himla snabbt o jag ville så gärna vara kvar o njuta en stund till. Tittade på min halvvissna bukett igår kväll o blev lite tårögd samtidigt som American Pie-the wedding var på tv. Suck... Men jag har fotona o minnena att njuta av...och så maken förstås!

• twentyfirstofapril

Jo, jag är kvar! Svårt att slita mig. Sitter just nu o skriver tackkorten, de var klara för avhämtning igår. Suck, redan 2 veckor som gift.. Tiden går galet snabbt! Det var ju en sån underbar dag!

Har inte fått nytt personbevis ännu, men det bör dyka upp snart. Namnunderskriften har jag dock övat på För typ ett år sedan minst..

• twentyfirstofapril

Idag svängde syrran o hennes kille förbi o lämnade en skiva med 170 bilder från bröllopet! Gissa om det var välkommet så här två veckor efter om man längtar tillbaka! Så roligt att se tillbaka!

• twentyfirstofapril

Jag har hört en del negativt om Bulgarien från många på jobbet som varit där. Utav de resemålen du räknat upp hade jag valt Cypern. Mitt personliga val för de pengarna hade blivit Mallorca.

• twentyfirstofapril

Hej alla gifta mars-aprilare! Hur lever livet med er? jag är fortfarande lite kvar i det nygifta tänket, tittar på ringen varje dag o kollar lite på fotona då o då. Väntar på mitt nya leg, det har dröjt pga lite fel från skatteverket. Men snart är jag verkligen fru Persson! Det känns mysigt att vara gift och snart ska min man börja jobba hemma i Sverige igen så att vi kan njuta mer av varann. Trevlig sommar på er tjejer!!

• twentyfirstofapril

Vi skickade ut våra tackkort för en månad sen, men vi var lite väl för snabba kanske, fotografen blev paff när vi kom in 4 dagar efter vi fått länken där vi kunde välja bilder och redan hade bestämt vilka bilder som skulle vara i albumet. Han sa att de flesta tar låång tid på sig. Vi har haft annons i lokaltidningen, fått vårt album och dessutom fått en förstoring 50*40 inramad oxå. Vi är lite fototokiga!

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2