Mars/April brudar!!! 2
Sofe
17 dagar kvar i dag till vår dag Jag gifter mig ju också den 28:e ;)
Sofe
17 dagar kvar i dag till vår dag Jag gifter mig ju också den 28:e ;)
meili
Fjärilar?! Min har elefanter
Jag har visserligen inte gift mig än, men vet att jag kommer spara mina v några anledningar.
1. Jag köpte medvetet en billig klänning som inte är värd så mycket i andrahandsvärde
2. Kul att kunna titta tillbaka på, tänk att jag kunde komma i den där.. visa upp för barnen barnbarnen m.m.. tror dock inte de vill ha den.. det hoppas jag faktiskt att de inte vill.
3. Jag är en ekorre som inte ens kan kansta strumpor med hål i
Vi var vid festlokalen idag, lagom bakfull efter min möhippa Så nu känns allt bra när man fått gå igenom det med ägarna.. vad på riktigt allt kändes när vi körde upp i alén till huset.. ett riktigt sus i magen..
Bara 13 dagar kvar!!
Kanske ska utveckla lite om min möhippa i lördags
Först picknick nere vid ån i det gröna med baguetter och asti.. sen fick jag svara på lite lustiga frågor om mig och min blivande
Sen promenerade vi in till stan och på vägen fick jag plocka min egen brudbukett som jag sedan skulle ge bort till en gubbe, han bidde lite paff
Just ja, självklart iförd en intressant utstyrsel med prickig klänning, krona och slöja! Väl på stan så skulle jag ställa lite frågor till en 50 killar, men det bidde 34 i stället.
Paus med öl på en uteservering och sen hem till en tjejkompis där det bidde fördrink och sen vin i det gröna.. sen åt vi en underbart god middag.
Efter det vart det hemma-spa i hennes badrum hur mysigt som helst.. följt av att jag skulle måla ett portätt av min blivande (Jag kan verkligen inte måla *skrattar*) Sen gjorde vi oss i ordning och gick ut på krogen..
Så de drog iväg mig klockan 11.30 kom hem 04.45 på natten.. i dag var vi vid festlokalen och reggade... usch vad bakfull jag var
Men kul var det!!
meili
Oj vad roligt!!!
meili
Vad underbart kul, grattis!
Stort grattis till er som gifter er idag.. kan inte fatta att det bara är sju dagar kvar till det är dags för en kväll.. är lite lagom nervöst här hemma kan jag säga och sambon ligger bakfull på soffan efter hans svensexa igår när vi egentligen tänkt fiffla med festprogrammen idag, men aja jag unnar honom det.. har nog tid med festprogrammen i morgon i stället
A:s babe
Stort grattis gumman, ha det så trevligt på resan nu
Jo ska jobba å det.. just nu jobbar jag mest på att bli frisk.. låter mer som att jag säger bobbar när jag pratar :(