******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
inte den 5 maj, men den 8e! :_)
inte den 5 maj, men den 8e! :_)
:) skulle det vara
nej, i Lund, men den 8e passade bättre :)
Aaaah!! Nu har jag nog tagit mig vatten över huudet! har sedan inna sytt den ena tärnans kläder eftersom hon inte hittade något i rätt färg, men nu visar det sig att det är näst intill omöjligt för de andra tärnorna också, så nu har jag sagt at jag sak sy likadan klänningar till dem också...ska bli spännande att se hur jag ska lyckas med det på mindre än 2 veckor! :)
Åååhh, jag undrar hur de har haft det idag allihopa :)
Själv önskar jag att jag kunde lägga mig på soffan och bara ta det lugnt ända fram till tisdag, men men....har fortfarande saker kvar att fixa! :)
Hej och grattis allihopa!
Nu är jag också fru och allt gick jättebra! Hade en härlig fömiddag med mina tärnonr och tjejerna som fixade vårt hår. Champagne och mycket fnitter! Vigseln var perfekt, men det gick ju så snabbt, det kändes som att jag knappt hann blinka inna den var över! knäna skakade hela tiden, men det var underbart! Supertrevlig fest och lyxig hotellnatt med frukost til rummet och ett bad i jacuzzin. Fattar knappt att det är "över" nu! Jag får återkoma med lite bilder sen, flera av gästerna hade digitalkamera med sig och fotografen tog över 1500 bilder under dagen! :)
Ikväll ska jag mysa med min man och dricka lite av champagnen som är kvar!
Jag undrar hur många gånger jag kommer skriva fel efternamn och kalla mi man för min pojkvän innan jag vänjer mig! :)