Inlägg från: Miss Sophie! |Visa alla inlägg
  • Miss Sophie!

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Här är en till som ska gifta sig 5:e maj!

Jag ville helst ha ett vinterbröllop, nyår. Men kände att nu kan vi inte vänta längre. Jag friade i november och sa samtidigt att nu ska vi gifta oss innan sommaren. Vi vill inte gifta oss de typiska majhelgerna som pingst och kristihimmelfärd. Så enklast blev i början av maj dvs 5:e!

• Miss Sophie!

Vi gifter oss på ett litet slott utanför Strängnäs. OOOOppps, nu är jag inte hemlig längre!

• Miss Sophie!

Nej, nu vet ju alla som är bjudna om att vi ska gifta oss. En del kanske sitter här och tittar eftersom de gifter sig senare i år.

• Miss Sophie!

Skogstigern
    Var är dina hemtrakter?

Vi har kvar....massor!!!! Vårt osa gick ut i torsdags så vi har inte beställt mat, tårta, har inte heller bestämt buketten exakt. Annars är det mycket pyssel kvar som bordsplacering, vigsel och festprogram. Klänningen är inte heller färdigsydd, börjar oroa mig lite nu.

• Miss Sophie!

Ska ha en ljusgul enkel axelbandslös i A-linje formad. Tyget köpte jag på en resa i Malaysia och får användning av det nu.

• Miss Sophie!

För guds skull, NEEEEJ! Risken att det misslyckas är alldeles för stor. Jag håller mig till att lägga upp gardiner och byxor. :)

• Miss Sophie!

Skogstigern
    Är det du som ska ha eld-tema på festen?

• Miss Sophie!

På bröllopet menar jag...

• Miss Sophie!

När din klänning skulle vara "gul/orange med röda inslag" så kom jag ihåg att jag läst någonstans om ett eld-tema.

• Miss Sophie!

Skogstigern
    Är lite nyfiken på eld temat. Berätta mer!

Ni andra 5:e majare; hur kommer er dag att se ut?

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!