Inlägg från: farry4u |Visa alla inlägg
  • farry4u

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

här är en till som gifter sig 5 Maj från Falun.
    Vi har inte så mycket kvar att göra. Det som ligger närmast är att bli klar med festprogramet =) Man har fastnat lite. Nu hoppas vi mest att vädret ska bli bättre, det är man lite nervös för...

• farry4u

Har läst lite om folks tema! Vi har också ett tema, vi har ett tema i
    1700-1800-tals anda. Det blir inte någon maskerad eller liknande men vi har tagit det fina från den epoken och blandat med ett modernt bröllop. Det blir jätte spännande,och det är en överaskning för alla gäster då de inte vet någonting. Men det är knepigt med tema då man är lite begränsad och det är svårt att hitta det man behöver =)
    Vore kul och höra om fler som har något tema i sitt bröllop!!

Äntligen klar med festprogramet,är supernöjd =)

Nu är det bara att hitta dessa gycklare vi letar efter...några tips????

Lycka till alla=)

kram

• farry4u

Nu är det verkligen inte långt kvar, men jag tror sambon tänker mer på det då han varje dag räknar ner dagarna.

Allt är klart nu för oss och det är bara att vänta. Det pirrar i magen när jag tänker på hur nära det är nu =)

Nu håller vi tummarna för vädret bara ;)

• farry4u

Måste bara säga att det är det riktigt nervöst nu. Tråkigt nog kom några återbud i sista sekunden, tråkigt =(

Har också insett att vi har saker kvar att göra, men vi verkar få fint väder =)om bara vädret håller i sig.

• farry4u

hjälp jag har blivit sjuk =( 3 dagar kvar! Tänk om jag inte blir frisk till på Lördag. Sonen är också sjuk och sambon börjar känna sig krasslig =(

• farry4u

Ja det är pirrigt nu, är lite orolig då det står att det ska regna över dalarna på Lördag bara =( Hoppas de har fel!

Vi som har så mycket utomhus också.

Jag har också drömt konstiga drömmar som att vi vaknat 1 time innan vigseln och missat tiden med frisören och allt och åkt till kyrkan utan smink, frisyr och allt. Helt snurriga drömmar "ler"

• farry4u

Det är en dag kvar och jag känner mig helt nere. Igår ringde 4 personer sammanlagt som sa att de inte kan komma, och en av dom hade ingen bra ursäkt heller tycker jag. Vi bjöd ca 50 pers från början och nu är det bara 35 stycken som kommer. Det har kommit återbud hela tiden känns det som, många har inte råd att åka från sthlm till Dalarna, sååå dyrt är det ju inte tycker jag att åka den vägen, eller?!

Vädret sägs ska bli dåligt, mitt insatta löshår börjar se dåligt ut redan trots 4 månaders garanti, jag är inte riktigt frisk än och inte barnen heller, bläää känner jag för allting just nu.

Känner mig helt deprimerad....

Inte meningen att dra ner stämmningen här, men var tvungen att skrivar av mig!!

• farry4u

Nu är vi gifta =)

Allt var bättre än planerat, det var en helt underbar dag.

Den 5 Maj var den bästa dagen i mitt liv.

Grattis alla andra brudpar!!!!!!!!

Tack för en underbar tid här på BT =)

• farry4u

Ja ja, det blev nog en och annan felstavning i ivrighetens stund. Men det redigerar jag i efterhand. Men tack för uppmärksamheten =)

Tack för all snälla komentarer om sidan för övrigt ;)

• farry4u

Vi håller också bröllops känslan vid liv genom att pyssla hit och dit =)
    Vi håller på sätta in foton från engångskamerorna i gästboken under respektive text. Vart jätte roliga bilder.
    Vi håller också på gör en minnesbok på www.gordinegenbok.se :)

Jätte mysigt att fixa med allt man har från bröllopet....

Grattis alla andra nya brudar och lycklig planering ni som har allt att vänta er ;)

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!