Inlägg från: Nilla78 |Visa alla inlägg
  • Nilla78

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Allt är klart....Pussklockorna är fixade och transporten från kyrkan är klar. Efter många om och men valde vi sparkcyklar som transportmedel mellan kyrkan och festplatsen...ha ha ha. Ska bli så kul att se alla gästernas miner när vi rullar in på gården. Hör till saken att jag är gravid och med ett jättesläp. Men ska bli superkul!!!!!!!

• Nilla78

skoggstigern: Jo man har väl varit ute och farit runt med barnen...Men iofs inte i en brudklänning och stor mage...ha ha ha. Min blivande make tyckte först att vi skulle åka inlines men då sa jag STOPP! Inte en chans!Men det hade nog varit en rolig syn det oxå.....

• Nilla78

Skogstigern: Ha ha ha...Ja får väl gör det. Och hoppas att jag inte bryter armar och ben förrän på lördag....

• Nilla78

Ja imorgon gäller det....uiiiii...Börjar kännas lite nervöst. Ikväll blir det tjejkväll och förberedelser inför morgondagen.Underbart väder får man oxå. Kan det bli bättre???? Min blivande åker iväg och sover hos sin pappa...Han ska nämligen inte få se mig innan bröllopet...Lite mysigt och otroligt pirrigt! Längtar! Lycka till alla imorgon....

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!