Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Wow vilken fart ni har här *avundsjuk* Det är inget livat alls runt mitt datum.. Jag gifter mig den 28 april, veckan innan er, får jag vara med och leka på ett litet litet hörn??

• Fru Cinderella

Åhh tack Miss Sophie! Nu känner jag mig megaglad

För att dra det hela kort, vi gifter oss om 19 dagar (Ousch) alltså den 28 april borgerligt utomhus om vädret håller på en herrgård där vi även sen har middag.. Med 48 gäster oss inräknat.

Verkar som vi pratar om teman här.. hmm.. vi har guld, vinrött och svart som tema. Vi valde varsin egen färg och sen en som fungerade tillsammans med dem. Jag valde guld och sambon svart.. och sen kom vi båda fram till vinrött.

Här är vår hemsida om någon är intresserad (Som dock inte går i färgtemat)
    www.brudparet.net

• Fru Cinderella

Vi struntar totalt i traditionell bordsplacering, placerr både gifta och syskon bredvid varandra, inga föräldrar vid honnörsbordet och inte tjej/kille bredvid varandra, passar utmärkt för oss, hoppas också att det uppskattas av gästerna

• Fru Cinderella

Vi ska försöka komma i väg i veckan o beställa blommor *pust* vad tiden springer iväg.. köpte äntligen skor idag, det känns skönt att i alla fall kunna bocka av det på listan

• Fru Cinderella

Skogstigern
    Har också ett par gräsmatteskor och ett par inneskor nu

Vi piffar nada med bordsplaceringen, föressten.. hmm.. hade kanske vart kul.. ska fundera på saken *tihi*

• Fru Cinderella

Ja 15-25 grader har jag hört att det blir hos oss i alla fall.. fram med bikinin och grillen

Fast jag har en känsla av att våran möhippa och svensexa blir till helgen.. bara en liiiten liten aning ;)

• Fru Cinderella

skogstigern
    Jo jag börjar ana ugglor i mossen.. men jag kan ju inte veta med säkerhet.. kommer nog dock gå på helspänn hela helgen och rycka till så fort jag hör någon gå i porten

• Fru Cinderella

Ja du.. lite my på dagen med picknick i det gröna följt av någon slag make-up eller spabehandling (hemma eller på salong) och sen middag följt av party med karaoke eller lajvbandsliknande

Själv?

• Fru Cinderella

Hmm.. ingen möhippa idag.. kanske i morgon då!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!