******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Om 12 dagar är jag fru
Och elefanterna började verkligen kliva runt i magen när vi var på bröllopsplatsen i går *huga*
Om 12 dagar är jag fru
Och elefanterna började verkligen kliva runt i magen när vi var på bröllopsplatsen i går *huga*
Njaee inte direkt.. men småköp faktiskt som blir den 25:e
Miss Sophie!
Klart jag kommer med en överdetaljerad redogörelse, det är vad vi BT-brudar är bra på
Håller tummarna för vädret, det ska ju bli kyligare nu i veckan, en 6-9 grader bara :( Ingen som har hört någon sia om runt den 28:e??
Då litar jag på det Skogstigern
Skogstigern
Ja det var helt underbart
Jag är riktigt nervös över vädret, är det som det är idag är det väl nästan lite väl kyligt för att ha baraxlad vigsel utomhus, eller??
Jo jag har en jättesnygg mörkt turkos manchesterkavaj.. men den vill jag ju inte ha på mig under vigseln :(
O sjal plus lång 3 metersslöja känns VÄLDIGT kaka på kaka.. men tack för att du engagerar dig det värmer!!
Min sambo vart också kidnappad igår.. vännerna stod utanför brudaffären och väntade där vi hade provat frockcoat.. vad snygg han blev.. helsvart med ljust guldfärgad väst och kravatt *myser*
Så där blev det skålning i Asti (Var själv lite inblandad också). Sen drog de iväg honom på kinamat följt av irländsk pubkväll och han är skapligt bakis idag kan jag lova
Usch sitter och viker ihop åra 47 festprogram är mindre kul kan jag meddela *suckar* märkte att nitapparaten är för liten dessutom.. eller ja nitarna är för små för att gå igenom allt papper. Så nu ska festprogrammen fraktas till mammas jobb i morgon där de ska nitas med nitapparaten allan..
Bens Wife
Mysigt Med 47 festprogram.. 10 sidor i varje *huga*
Skogstigern
Ja verkligen, 20-25 grader varmt och sol, bättre än vad vi någonsin kunnat hoppas på.. får hålla tummarna för att det håller i sig tills den 5:e ;)
Jo då.. känner mig på bättringsvägen.. vill inte lova för mycket men tror faktiskt att jag är frisk tills i morgon