Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Miss Sophie!
    Hr skrivit med relativt stor text så att alla ska kunna läsa när det blir lite mörkare (och för de äldre) sen är det väldigt luftigt skrivet också.. plus att jag är en skrivande person som tycker om att skriva så.. strunta i prestationsångesten du, ni har säkert något jag blir avis på i stället ;)

• Fru Cinderella

Bens wife
    ja jo, har precis kommit tillbaka från festlokalen där vi hade repetition av vigseln.. jo de kändes.. är nog inte nervös längre, är livrädd, fast på ett bra sätt

• Fru Cinderella

Visst är det helt galet.. i kväll känns allt ännu mer galet.. lite som när man var liten o det var kvällen före julafton.. det ligger liksom något i luften.. fast mer än då då ;)

• Fru Cinderella

Ja wow, tack! Helt underbar dag.. ni har ingen aning! Wow, den bästa festen, dagen, mannen jag någonsin vart med om.. vilket drag det var!

Har lagt upp några bilder så länge.. fler kommer sen

groups.msn.com/LadyCecilia/brllopet.msnw

• Fru Cinderella

Miss Sophie!
    Ja du tips.. njut och slappna av.. tänk inte på sånt som kan gå fel, lämna över ALLT..

Hmm.. mitt släp var hur skitigt som helst.. men jag valde att ha kul i stället.. dansade med det nere och allt.. går toppen att bugga med 1 meter släp knockfullt på golvet

• Fru Cinderella

Väldigt extremt ofärdig.. men tänkte att ni kanske ville se de bilderna vi hunnit få upp?!

www.brudparet.net

• Fru Cinderella

Bens Wife

Tack och lycka till själv,
    ska hålla utkik efter dig sen när det är din tur!

• Fru Cinderella

Det gjorde det också.. tyvärr!
    Stanna upp under dagen bara andas och titta på alla, det gjorde jag. Har många fina stillbildminnen

• Fru Cinderella

På lördag är det dags för er tjejer, hur känns det?

• Fru Cinderella

Skogstigern
    Tips, ta med dig båda två ;)
    Jag hade med mig tre par skor!

Ja faktiskt, känns helt underbart och jag är helt fantastiskt lycklig! Känns bättre och bättre för varje dag faktiskt..

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!