Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Hej hopp!

Vi har inte piffat upp våra bordsplaceringsplanscher så värst. Vi satsar på det enkla och stilrena Har fäst fint skrivna namnlappar på stora planscher i ljusgrönt metallicpapper. Snyggt och "oss".

• Bens wife

Ja, tiden rasar verkligen fram fort. Vi har också massor som är "nästan" klart.

• Bens wife

Tjohoo!
    Nu är alla bordsplaceringsetiketter klara!!! Puh, började tröttna på allt knytande och tejpande...
    Jag har oxå en känsla av att helgen blir intressant ur hippe-synvinkel... (hjäääääääääääääääälp!) Är faktiskt nervös.

• Bens wife

Skogstigern: jättebra rim! Vad duktig du är!

Gissa vad?! Jag ska på anställningsintervju på onsdag på ett av jobben jag sökt! Hoppas, hoppas. Idag var det fullt krig på jobbet. Igen. Helt sjukt att vuxna människor ska bete sig som småbarn.

Jag har städat hela lägenheten ikväll, och tvättat, för att hålla mina nerver i styr. Man vet aldrig om en hippa brakar lös imorgon. Hihihi.

Trevlig helg!

• Bens wife

Min referent fick bli min f.d. chef, som jobbade kvar och inte hade gått i pension, som jag trodde. Tur!!!

Håll tummarna för mig imorgon!

• Bens wife

Skogstigern: Vad kul med en präst ni känner! Jag tycker det är jätteviktigt att det känns bra med alla inblandade under den stora dagen. Vi fullkomligt älskar vår VF, han är så "oss".
    Nu ska jag sätta mig och slipa lite detaljer, vi var på brunch idag med föräldrar och brudfölje i tornet, det var mkt trevligt, men nu börjar alla fråga "var ska jag stå", "när ska jag läsa min dikt", "när gör vi det" etc. Så det är bara att ta tag i detaljerna nu, det hör jag det!

• Bens wife

Idag fick jag bilderna från min secret box fotografering (nr 2), jag säger bara WOW. Vad kul det är att se sig själv så snygg.
    Tror han kommer bli nöjd
    Nån som vet var man kan köpa ett litet album, kanske bara med typ 15 sidor? Gärna i en liten låda. Fotona kommer vara 10x15 cm.

Om tre veckor är jag fru!!!!!!!!!

• Bens wife

Men det SKA vara varmt på bröllopsdagen (-arna) !!!!

Idag har jag hittat det mest perfekta lilla albumet till mina secret box bilder! Ordning och reda hade gröna (kalas med grönt!!) album med 15 sidor, det ska jag lägga i en grön låda som hör till med band att knyta runt. Vår hemliga låda!

• Bens wife

Vi har haft lite kontakt med vår DJ, mailat över en låtlista och så. Han blev lite paff tror jag, eftersom låtlistan är ca 7 A4 sidor
    "OJ vilken låtlista!" sa han.

Hihihi ska bli kul att se hur han blandar ihop det. Han verkar väldigt trevlig och bra så det ska nog gå fint.

Idag kl 13.30 ska jag på anställningsintervju så HÅLL TUMMARNA!

Ska pyssla lite med vigselprogrammen under förmiddagen oxå.

Ha en bra dag alla!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!