Juli 2008
Jag och min sambo gifter oss 5/7 2008. Vi har inte kommit så långt i planeringen ännu men det är ju en bit kvar Hur går det för er andra?
Jag och min sambo gifter oss 5/7 2008. Vi har inte kommit så långt i planeringen ännu men det är ju en bit kvar Hur går det för er andra?
Vi har bokat kyrka och präst, samt gjort en preliminär gästlista och budget. Vart i Sverige befinner ni er?
Vi bor i Göteborg. Hur gamla är ni, varit tillsmmans länge? *nyfiken*
nglcP: Jag ska fylla 27 år och min sambo ska fylla 30 år. Vi har snart varit tillsammans i två år. Ja, det är som du säger. Man känner när det är rätt. När jag träffade min sambo så var det som att hitta hem, en plats där jag var totalt trygg. Det är honom jag vill ha vid min sida genom livet! Då är vi två som väntar och längtar Jag har sagt till min sambo att jag inte vill vara förlovad så länge innan jag ska gifta mig, inte flera år men det verkar som han har tagit mig på orden och gått på seden att man endast ska vara förlovad ett år innan vigseln. Men den som väntar på något gott.
Norrsken: Nu har vi fått ännu en tråd att hänga i
Mitziemoe: Vi gifter oss samma datum!!
Mitziemoe : Vi har bokat fest, kyrka, solist och festlokal. Sedan har vi gjort en preliminär budget och gästlista.. Just nu får bröllopsplanerna ge vika för lite flyttplanering ett tag! Tur att vi har mycket tid kvar!