Inlägg från: dolly5 |Visa alla inlägg
  • dolly5

Juli 2008

Vi skall gifta oss 19 juli 2008 på Zanzibar..längtar så jag kan dö :)

• dolly5

Sommarbrud08; jag tror att det mesta är klart. Jag kan inte låta något vara liksom..tycker att det är alldeles för roligt med planerandet:) Det enda som måste fixas på Zanzibar däremot är en fotograf och någon som fixar make up och hår, men man kommer att få kontakt med en bröllopsammordnare (?) eller nåt sånt :) som kommer att hjälpa till med själva vigseln och det runt. Men henne kommer vi inte att ha kontakt med förrän 3 månader innan. Festen här i Sverige är dock redan ordnad..tror nästan att det är bara sambons kläder som måste fixas. Hihi det är så roligt att planera och fixa saker..

• dolly5

Sommarbrud08: Jo klänning skulle jag och mamma åka runt och titta på länge hade vi bestämt, men köpte faktiskt den första jag provade *ler*..Jo giftemål på en underbar strand på Zanzibar och bröllopsmiddag här i Sverige sedan efteråt..det skall bli så spännande och jag vill att det skall ske nu..börjar bli otålig :)
    en sak till har vi kvar förresten, min vigselring..fast den skall jag beställa nu i slutet av maj..hoppas jag hinner få den innan august för då är det underklädesbilder som skall tas..så roligt!!!

Svar på tråden Juli 2008