Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej på er!
Precis nyinflyttad till Stockholm...kanske kan få hänga på här?!
Hej på er!
Precis nyinflyttad till Stockholm...kanske kan få hänga på här?!
Har bara bott här i 2 veckor men än så länge är det bara bra Nu ska jag bara ta tag i jobbsökandet...suttit o skrivit på min CV idag, usch vad det är tråkigt!! Men med lite pauser och titta in här på BT så går det lite lättare
Jag har haft eget företag som massör men tänker nog vänta lite med att starta upp det. Så just nu tänker jag söka i princip vadsomhelst. 4 års erfarenhet inom butik så det lutar väl åt det till en början.
Jag hänger gärna med på en fika! Kan inte måndag lunch men annars kan jag hela veckan!
Någon som har förslag på tid och plats kanske??
cinapuff
Bra initiativ! Jag hänger gärna med, men överlåter tid och plats till ngn annan. (som cinapuff sa; till ngn som kan stan bättre än jag)
Jag kommer gärna och fikar men badet hoppar jag nog över tror jag. Har aldrig varit på Centralbadet men det är ok att bara komma o fika eller?
Väntar på tid för en arbetsintervju så jag hoppas att det inte blir to eftermiddag bara... :)
Jag är väldigt ny här...flyttade till Stockholm för två o en halv vecka sedan.
Jag är just nu "mellan två jobb" men ska på intervju senare i veckan eller nästa vecka. Håller tummarna för nu är det trist o bara gå hemma!
Är 27 år, m2b 29 och vi ska gifta oss i oktober.
Det är jag det
BröllopA
Vad jag förstod så är det torsdag som gäller på centralbadet...vet dock inte tiden säkert...
Blir min första "bröllopsfika"...har ni andra setts mycket?
Jag kommer dit, ska försöka vara där efter 17!! Bara jag hittar Kommer dock inte att bada. Finns det ett café i anslutning till badet alltså?