• jempa82

Stockholmsbrudar nya kompisar 5

Hoppar in! Vi gifter oss den 11 aug!!! Fler med samma datum? Vi (jag ) har planerat detta i ett och ett halvt år och nu är äntligen den stora dagen här snart!!! Ska bli SÅ kul (såklart) men guuud vad less jag blir på all planering! Har en son på 1år och 9mån och en dotter på 4mån, för att få allt att funka behöver varje sak klaffa och på sistone så har allt bara gått åt pipan! Ett exempel: Sambon tar barnen efter jobbet så jag ska prova underkläder -jag har två timmar på mig innan stängninsdags. Den första affären hade inte rätt modell och den andra inte rätt strlk. Så då åker jag in dag 2 till den dyyra affären i sturegallerian (bor i sthlm) som åtminstone ska ha modeller och strlk som funkar. Och visst har de det -men inte i lager! Så nu har äntligen mina kläder kommit och jag ska åka in en tredje gång, hämta och prova underkläderna på östermalm, åka direkt till sömmerskan på söder för att ta alla måtten då klänningen måste fixas. Och OM nu inte underkläderna funkar till klänningen så är det bara öppet köp över dagen så då måste jag tillbaka till underklädersaffären igen! Med två små barn, stor jeep, ett jättestort ekipage iform av syskonvagn. HJÄLP!!!! Men det ska nog gå

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5