Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Jag skulle nog också bli knäpp av att vara lyxhustru. Kan tänka mig mammaledig som ett bättre alternativ. Åtminstone ett halvår. Sedan är det hans tur.
Jag skulle nog också bli knäpp av att vara lyxhustru. Kan tänka mig mammaledig som ett bättre alternativ. Åtminstone ett halvår. Sedan är det hans tur.
Jag skulle aldrig få ta mer än hälften. Han vill ha sin halva.
Jag ska bli stenrik fjärilsodlare i mitt nästa liv.
Eller vinbonde. Ska ligga i en vilstol i Italien och blicka ut över mina ägor, där den anställda pöbeln sliter med mina druvor, med två unga vackra pojkar serverar drinkar åt mig i skuggan.
Nåja, vad är väl det mot ett konsultjobb där jag kan bråka med korkade användare och surfa på arbetstid..?
Jag ska klappa några får åt dig, Cinapuff!
Jag hänger gärna på imorgon. Får nog svårt att hinna till 17, men jag kommer så snart jag kan.
Teaterbaren som gäller?
Vi ser fram emot citronmarängpajen. Men en varsin blir nog lite mycket.
Tack för det trevliga sällskapet.
Vi har det bra i sommarvärmen. Gumstestumpan, Cinapuff och jag + tre respektive och en gigantisk hund har strosat omkring i solen och slappat.
Min bättre hälft skulle "lägga sig och läsa en stund". Han sover som en liten klubbad säl. Det är jobbigt i värmen.
Katterna verkar ha hämtat sig efter chocken också. De uppför sig normalt igen nu. Har man aldrig sett en hund kan nog en grand danois vara lite läskig.
Jag vill också fika på torsdag!
18 funkar för mig också.
Ska vi ta Muggen den här gången? Så vi slipper bli utkastade kl 19 och det finns ett blandat utbud.
Cinapuff, helt riktigt. Muggen på Götgatan. Åk tunnelbana till Slussen, gå upp längst fram i tåget, mot Götgatan.
Tänkte mest att det var ett bra sätt att få slut på tjatet...
Jag kommer. Vi som kommer känner varandra mer eller mindre, mest beroende på hur länge man varit med och fikat.
Jag vill också fika. Kan alla dagar nästa vecka.
Tisdag går bra för mig
Jag jobbar till 16-16:30 ungefär. I Sumpan, så det tar ett tag att komma in till stan.
Jag slipper gärna Sumpan så fort som möjligt efter jobbet...
Jag är sjuk! Suck.
Jag har också fullbokat den här veckan. Ska hinna tvätta och packa, samt tydligen vara sjuk.