Stockholmsbrudar nya kompisar 5
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Hej alla Stockholmsbrudar!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar - www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2023011.html
Skapar därför den här nya tråden och hoppas att folk hittar hit, gamla som nya :)
Jag kommer. Vi som kommer känner varandra mer eller mindre, mest beroende på hur länge man varit med och fikat.
Jag har träffat de flesta som ska vara med men inte alla!
Jag kommer!! Blir ev lite sen, om m2b slutar när han ska så springer vi nog in på Cervera en sväng för att sätta upp önskelista till bröllopet!
Det blir min tredje fika så jag har träffat några men nog inte alla... Klart du ska komma Godisråttan!!
förlåt tjejjer men blev kvar på ikea och skärholmens centrum lite länge...De hade 50% på hela butiken på hemtex Jag köpte rosa handdukar o rosa badrumsmatta.Sååå fint!Girly ja veeet
Hoppas det kommer fler fika, gärnalite tidigare på dagen fast beror ju på hur ni jobbar.
Hoppas ni haft trevligt!
Tack för en trevlig fika tjejer!!
Skulle nog dock inte ha ätit så mycket av den stooooora mackan jag köpte. Blev härligt illamående/åksjuk sista biten hem på tunnelbanan (som sagt ikväll så ska jag nog inte ge mig på någon kryssning när jag knappt klarar av tunnelbana i 20 minuter) Ligger nu på soffan med uppknäppta byxor och väntar på att det ska gå över!
Nej! Din stackare!
Du skulle ha kört på jordgubbspajen istället. Den som egentligen var en hallonpaj...
Tack för en trevlig kväll för övrigt!
Får väl hänga kvar här i tråden på BT under sommaren och hålla koll på er så man inte missar nåt viktigt liksom...
Jag hade också en väldigt trevlig kväll! :)
Cahe, tycker verkligen synd om dig! Hoppas det har gått över vid det här laget. Känner igen det där med att bli åksjuk...
Tack själv för igår, det var trevligt!
Cahe: Låter otrevligt att bli åksjuk på tunnelbanan!
cinapuff
Hittade vita paraplyer nyss när jag satt o kollade runt lite på internet...
brollopsbubblorse.e-butiken.se/
Kom att tänka på dig då!