14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Antar att detta får bli våran nya tråd då den gammla är stängd. Hoppas att alla hittar hit!
Oki, därför jag inte hittade nån då :)
Jag ska också gifta mig 14 juli!
Känns som det står still lite för min del nu, har ordant det som går att ordna långt innan så som klänning, underkläder, skor, kostymer, ring, dekorationer, rispåsar, servetter med tryck, beställt blommor, frisör, sminkning,mm. Är inte riktigt färdiga med menyn men det är klart vilka som ska göra den, fotograf är beställd, solist i kyrkan fixad. Tårta ska vi provsmaka nästa månad. All sprit är inhandlad från Tyskland. Inbjudningarna är skickade, bröllopsida är gjord. Vi har kvar att göra som jag vet på rak arm beställa transport från kyrkan, beställa papper från skattemyndigheten, färdigställa menyn, utforma vigsel och festprogram, träffa prästen och sen lite små saker bara. PUH det är rätt jobbigt att planera bröllop.
Praline jag känner precis som du. Det mesta är klart, nu är det bara en lång väntan.. :) En del saker kan man ju inte göra förren strax innan. Jag gjorde klart festprogrammet igår iaf.. Vi ska provsmaka tårta nästa vecka och hindersprövningen skickades i veckan..
13 veckor har vi kvar :)
Här har allt stannat av lite, då vi har sorj i våran lilla kommun. Hade minnes stund för lill killen nu på morgonen. Varför är livet så orättvist?
Vad är det som har hänt i eran kommun? Förlåt men jag har svår att hålla reda på vart alla bor osv..
Killen som brann inne i Västervik gick i skola och bodde i våran kommun, vill inte säga vilken, om ni förstår.
Mindre än 3 månader kvar nu brudar :D
Mardrömmarna kommer tätt ;) men ja, bara att bocka av saker på att-göra-listan så är man snart lugn igen :D
Vi var och provade jackett till den blivande maken och han var lika fin som jag trodde att han skulle vara (såg bara i jackan, resten får vänta till bröllopsdagen ;) )
Tårtan går det värre med :( men jag hoppas att vi ska lösa det innan veckan är slut :)