• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Jannica

Vi träffar prästen i kyrkan 16/5.
    Känns skönt att det är i god tid för frågor m.m.

• Junibrud_14:e

Hej alla brudar!
    Jag har bytt nick....?
    Tänk i dag är det exakt 2 månader kvar :).
    Fler än jag som fått mystiska medelande ang möhippa?

• Junibrud_14:e

Attans läste mitt nick, det är ju för sjutton fel månad jag angett. Jaja, jag ska gifta mig 14 juli. man ska nog sitta i lugn och ro och göra sånt och inte i en full proppad datasal på skolan ;).

• lightfish

Junibrud_14:e

:D Vi tycker om dig ändå och sjävklart behöver du inte byta tråd ;) Men vilket nick hade du innan?

Idag har jag:
    ~ Lagt bokning för alla blommor, ca 2000 kr för 2 corsage, tärnbukett samt min bukett.
    ~ Bokat limo mellan kyrka och festlokal: vit med vit skinnklädsel
    ~ Försökt boka möta med festlokal men hon var på semester :)

Brudar!!! Bara TVÅ MMÅNADER kvar idag! HURRA!!!! :D

• lightfish

Hehe.... Månader med ett M såklart :D

• lightfish

Örebroare

Grattis till lägenheten, vilket nystart för er! :) Hoppas ni snart kommer iordning!

Du ligger en aningens framför mig i planeringen men hey, vi kommer alla vara klara till den stora dagen :D

• Elisabet hjärta Christian

bara två månader.... hjäääälp, nu är det riktigt näääääära!!!!

Vi har fixat det mesta, bara solist och stråkar kvar till vigseln, känns lite jobbigt, men det är väl bara att ta tag i det

• LidaM

hej brudar

Två månader kvar.Längtar!!!!!!!!! Börjar få riktiga mardrömmar. Men fick veta igår att min gamla chef då jag jobbade på cafe som har stängt för flera år sen som ställer upp och gör min älsklings tårta som har hemligt recept. Så jag går på molnen. Hur går deet med er tjejer?

• Andromeda

hihi har en sådan kalender som man rycker en lapp varjedag, blev aldeles glad när jag insåg att om 2 månader smäller det *S*

Men det känns som att man har massor att göra kvar..

Kram

• Örebroare

lightfish:
    Tack så mycket! Ja det känns toppen!

Ja, det är klart alla kommer vara klara till den stora dagen! Du kanske har massa andra saker klara som inte jag har!

Jag har börjat oroa mig för festen, jag är (som de flesta här?) ett kontrollfreak, och just festen kan man ju betsämma över! Det är gästerna och toastmasters som gör festen och jag börjar som sagt bli lite nervös... Det är väl bara att hoppas!

Naala:
    Vart tog du vägen? Jag undrar verkligen vem du är! Om du är någon jag känner bra så kan jag ju inte skriva vad som helst här i tråden!

Svar på tråden 14 juli 2007