14 juli 2007
Hej tjejer. Har ni börjat med fest programmet än? Börjar känna mig lite stressad nu. Har börjat få mardrömmar om allting kommer gå fel.
Hej tjejer. Har ni börjat med fest programmet än? Börjar känna mig lite stressad nu. Har börjat få mardrömmar om allting kommer gå fel.
Vi ska sova borta på bröllopsnatten ute på ett hotell som ligger på havet.
hej brudar
Två månader kvar.Längtar!!!!!!!!! Börjar få riktiga mardrömmar. Men fick veta igår att min gamla chef då jag jobbade på cafe som har stängt för flera år sen som ställer upp och gör min älsklings tårta som har hemligt recept. Så jag går på molnen. Hur går deet med er tjejer?
hej tjejer
Jag börjar få nu mardrömmar om bröllopet. Har det jätte jobbigt kan ej sova. Börjar känne mig stressad. Och lite ledsen att det är bara 20 personer som har svarat av 90 inbjudna 9 dagar kvar till sista osa datum.
Hoppas att det går bra att de tackar jag nästa vecka
Mardrömmar får jag välja mig vid. Skönt att allting börja falla på plats. Det är bara sex veckor kvar panik.
Hej
Jag börjar bli riktigt nervös och sover inte så bra. hippad har jag blivit med mina vänner från mitt hemland men här i sverige verkar inte mina vänner fixa nån möhippa. Känner mig väldigt besviken.
Jga har bokat mat idag till oss och killen som skulle filma tackade äntligen ja idag så allting börjar löa sig. Min blivande har ej beställt min ring än. Börjar kännas riktigt nervös nu ska på provsmikning på torsdag ser fram emot detta. Hur går det för er tjejer.