• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Jempa07

Hej alla 14juli-brudar!!
    Tänk - snart är det dags! Känns så overkligt..

Börjar bli riktigt nervös nu att jag har missat några saker i planeringen... Hur långt har ni andra kommit?

• Elisabet hjärta Christian

Jempa07

Vi har vissa grejer kvar. mest rrande utomhusvigseln vi ska ha. Ni då?

• Jempa07

Elisabeth hjärta Christian:
    Vi har det mesta under kontroll av de stora sakerna (tror jag iallafall.....) men det som är kvar är att bestämma buketten till 100%, vigselprogrammet och sedan alla andra detaljer som man säkert glömmer...
    Börjar blir så smått nervös nu, känns helst plötsligt som att det är så kort tid kvar... nerverna börjar göra sig påminda litegrann, men jag antar att det är så det ska vara...

Jempa07: vad skönt att det börjar ordna upp sig för er. Vi har många frågeteckan kvar käns det som

Jag börjar också bli nervös. det är inte alls lång tid kvar.....

• Gabbies

Jag är inte ett dugg nervös faktist.. Känns som att det är mkt längre tid kvar.. :)

Gabbies: kan du inte föra över lite av ditt lugn till mig....

Nu har jag fått tag på två violinister till vigseln. De ska bara bekräfta att de är lediga... är dom det så är det en STOR lättnad!!!

Solist börjar också ordna upp sig, vi ska bara fixa kompandet och vilka låtar som hon ska sjunga.

Två stora saker som har hållt mig vaken börjar äntligen ta sin form!!! Haleluja.

Snart har vi stisa OSA datum, på fredag. Det är ca 20 personer vi itne fått svar från ännu, lite tråkigt men vad jag förstår det som så är det inget ovanligt.

• Gabbies

EhC: Jag brukar aldrig vara lugn det är det som är så konstigt. Men jag är glad att jag är det, men känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara hysterisk och inte sova en blund veckan innan.

Vi har också OSA på fredag och 22 gäster har inte svarat..

det är så tråkigt att itne gästerna vill svara. Jag vet att det betyder mer för oss än för dem. Vi får väl se hur många som ringer sista dagen...

• Junibrud_14:e

En mycket tråkig nyhet fick min m2b i dag. Han som skulle vara bestman backade ur. Pga att vi aldrig umgås nu mera sen han träffat en ny flickvän. Lite dålig stil å göra det si så där 1 månad innan. Min m2b blev ju ledsen, nu ska han fråga en annan kompis i kväll. Hoppas han svarar ja. Håll tummarna.

• praline

Vad tråkigt men kommer han att komma på bröllopet då? Hoppas att det ordnar sig ändå men jag kan då inte fatta att man tackar nej bara så...Lycka till!!

Svar på tråden 14 juli 2007