• *Candy_lover*

14 juli 2007

Hej hej.

Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)

• Svar på tråden 14 juli 2007
  • Tajci78

jag börjar bli nervös det är ju 6 och en halv vecka kvar och jag har mycket kvar som behöver fixas. Vi gifter oss utomlands så alla små saker får vi fixa när vi kommer dit om 3 veckor :)

• praline

Jag börjar oxå bli nervös, jag och en kompis har precis blivit egna företagare och kommer att ta över en verksamhet den 18 Juni. Fram till dess har jag massor att göra det ska renoveras och alla papper och beställningar ska göras, bank, skatteverk mm massor ska fixas innan detta datum då också en 8 dagars utb. i Stockholm, jag bor i Skåne.mm. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt för man har ju ett bröllop som närmar sig också.Men det ska nog lösa sig...hoppas jag.

• klotjohanna

Hör att det är fler än jag som börjar bli nervös...... det hör nog till.

Vet inte heller hur ja ska hinna då vi köpte hus i går som vi ska flytta in i 1 juli..... bara att börja packa.

• Junibrud_14:e

praline
    Min m2b frågade sin andra kompis och han svarade att han skulle fundera lite. Ja den andre kommer på bröllopet. Han svarade att han skulle komma i alla fall....?? Vi har bjudit hem honom och hans flickvän tusen gånger, men hon har alltid haft ursäkter. Så nu orkar vi inte bry oss längre, han är jätte välkommen hem till oss precis som han var innan han träffade henne. Har inte en aning om varför hon inte vill umgås med oss.

• frokennina

klotjohanna grattis till husköpet. Vi flyttar oxå in i vårt nyinköpta hus den 1 juli....OCH väntar barn är i vecka 20 nu!!! Får lite smått panik men det löser sig väl
    "Maken" få bära och fixa det mesta
    Junibrud_14:e vad tråkigt speciellt för din blivande man, jag förstår inte vad det jobbiga är i att vara bestman det är väl som jag ser det en ära och en rolig uppgift...Hoppas det löser sig

• klotjohanna

Frökennina:
    Skönt att höra att det är fler som vågar sig på flytt så tätt inpå bröllop. Grattis till både hus och bebis!!!!!

• Junibrud_14:e

Ingen som blivit hippad ännu?? Eller som börjar misstänka nått?

• Gabbies

Nej jag tror inte att jag blir hippad.. :(

• Tajci78

Jag blev hippad två gånger helt underbart var det båda gångerna. Utomlands har de inget sådant så jag slipper en tredje hippa

Svar på tråden 14 juli 2007