14 juli 2007
Hej alla brudar!
Jag har bytt nick....?
Tänk i dag är det exakt 2 månader kvar :).
Fler än jag som fått mystiska medelande ang möhippa?
Hej alla brudar!
Jag har bytt nick....?
Tänk i dag är det exakt 2 månader kvar :).
Fler än jag som fått mystiska medelande ang möhippa?
Attans läste mitt nick, det är ju för sjutton fel månad jag angett. Jaja, jag ska gifta mig 14 juli. man ska nog sitta i lugn och ro och göra sånt och inte i en full proppad datasal på skolan ;).
lightfish
Innan hette jag Trollungen :).
I går fixade min m2b blommorna och tårtan var han inne och frågade lite om, men beslöt sig för att jag skulle nog följa med. För husfridenskull hade han sagt inne i konditoriet :).
Hej!
jag håller på att pula med vårat vigselprogramm. Det är lugnt värre med möhippan, fick bara ett mystiskt medelande för ca 3 veckor sen. Hur känns det för er?
i går var det nära att hela vårat bröllop blev inställt pga ekonomiska bekymmer. Har en växelåda till våran buss som kommer att kosta 16000:- att laga :(. + en massa annant skit som bara ramlar på en. Men så pratade m2b med sina föräldrar och de lovade att försöka hjälpa oss.
Hur känns det för er andra nu? Jag är inte en knutta nervös. Men det kommer väl sen när den dagen e inne ;). Jag sitter och håller på med vårat vigselprogram. Skönt att man kan bocka av mer å mer. Någon som håller koll på hur många dagar det är kvar?
En mycket tråkig nyhet fick min m2b i dag. Han som skulle vara bestman backade ur. Pga att vi aldrig umgås nu mera sen han träffat en ny flickvän. Lite dålig stil å göra det si så där 1 månad innan. Min m2b blev ju ledsen, nu ska han fråga en annan kompis i kväll. Hoppas han svarar ja. Håll tummarna.
praline
Min m2b frågade sin andra kompis och han svarade att han skulle fundera lite. Ja den andre kommer på bröllopet. Han svarade att han skulle komma i alla fall....?? Vi har bjudit hem honom och hans flickvän tusen gånger, men hon har alltid haft ursäkter. Så nu orkar vi inte bry oss längre, han är jätte välkommen hem till oss precis som han var innan han träffade henne. Har inte en aning om varför hon inte vill umgås med oss.
Ingen som blivit hippad ännu?? Eller som börjar misstänka nått?
Kan ni inte berätta lite vad ni fick göra?
Kul för oss andra å grubbla på vad man kan råka ut för ;)