14 juli 2007
Antar att detta får bli våran nya tråd då den gammla är stängd. Hoppas att alla hittar hit!
Antar att detta får bli våran nya tråd då den gammla är stängd. Hoppas att alla hittar hit!
Praline jag känner precis som du. Det mesta är klart, nu är det bara en lång väntan.. :) En del saker kan man ju inte göra förren strax innan. Jag gjorde klart festprogrammet igår iaf.. Vi ska provsmaka tårta nästa vecka och hindersprövningen skickades i veckan..
Vad är det som har hänt i eran kommun? Förlåt men jag har svår att hålla reda på vart alla bor osv..
Jag har bara haft en mardröm ang bröllopet än så länge.. :)
Vi har nu även bokat tårta o hade tur o fick den tårtställningen som vi ville ha så tårtan kommer att se ut ungefär som denna: groups.msn.com/GabriellaoChristian/mat.msnw&PhotoID=46
glömde fråga vilken psalm 201 är?
Jag ska inte förlänga naglarna men måla dom fint på salong. Vill inte förlänga dem för att en förlängning sitter ju ganska länge (man kan ju ta bort dem men då känns det bara som bortkastade pengar) och jag jobbar inom vården och har bara semester samma vecka som bröllopet är o veckan efter (e bara timvikarie)..
Idag fick vi tillbaka hindersprövningen o vi vart godkända :) samma sak med efternamnsändringen..
Trollungen: Jag ska inte heller ha någon slöja.. :) Kul att du gillade mina skor köpte dom på Din sko för 180 kr..
Här är våran sida: gabriella-christian.weddingannouncer.com
Man ska nog inte förvänta sig att gästerna hör av sig samma dag som dom får inbjudan. Det är en jättestor dag för oss som ska gifta oss men inte lika stor för gästerna.. Jag vart också besviken när inte många hörde av sig första dagarna men läste sen detta jag skrev här på BT och insåg att det stämmer ju..
Vi har redan gjort klart festprogrammet, ska bara skrivas ut.. Ska snart börja med vigselprogrammet..
Vi ska sova i en juniorsvit på stadshotellet på våran bröllopsnatt..
Vi har OSA 1/6 och 26 st har svarat av 63 inbjudna.. känns så där..