14 juli 2007
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Hej hej.
Har inte vart här på ett tag nu. Hyr ligger ni andra till i planeringen? Här känns det som allt börjar falla på sin plats :)
Nä jag ska nog också beställa därifrån de var fina, de från kristallshopen var finare men jag vill inte lägga ut så mycket
gabbies: hur har det gått? är som har hört av sig?
vi saknar 3 personer på vår lista. den ena kommer säkert bara glömt bort det. De andra två kommer nog inte (de bor i norrland och bröllopet är i skåne) vet inte om de inte förstår att man inte bara ska ringa om man kommer....
Jag ligger och solar och gör bordsplaceringarna och oh my gud vad svårt det är!!!!!
Gifter sig alla här inne den 14 juli?
Jag står brud 070713
FredagenDen13: Ja att det står den 14/7 i trådstarten tyder ju på att vi gifter oss den 14 allihop
men du är väldigt välkommen att vara med här och skriva. det är ju itne så många timmar som skiljer
EhC: Vi saknar 3 par som inte har hört av sig. Dom ena vet jag inte kommer dom andra har jag ingen aning om.. Känns tråkigt att man inte ens kan höra av sig..
Hej,
En tråkighet och en glädje anledning idag.
Min M2b är på svensexa idag, hämtades vid 14.30 han var väldigt förvånad med glad när han förstod att han blivit lurad. Fniss sa att ett par kompisar skulle hit med deras barn så de skulle leka, men hit kom istället bestman, hans syrras man och en till kompis, hoppas bara att inget dumt görs och att han kommer hem helskinnad.
Det jag är ledsen över är att jag fått ett ulitimatum av min far, min syrra (26 år) har precis blivit ihop med sin FD de har varit i sär minst 6 månader, och nu vill min pappa att han också ska komma på bröllopet, nu har vi satt gränsen vid icke sambos, nu hotar min pappa att ingen av dem ska kommma om inte denna kille (som vi knappt träffat heller) får bli med bjuden. Jag är så ledsen, ska min pappa genom ett ulitimatum ändra på våra satta regler till VÅRAN bröllops dag, man får verkligen känna sig favoriserad (not) och det har jag iof aldrig varit framför pappas nya familj, men att en ny fd kille ska kunna göra så att ingen av dem kommer ner ?????? så himla lågt, sen hade vi å andra sidan OSA den 6 maj och nu en månad senare börjar de strida om detta.. Hjälp, varför drabbas jag av allt elände, prästen hoppar av, m.m och nu även detta !
Idag mycket ledsen blivande brud.
Andromeda: vad kul med svensexan men tråkigare med din pappa och systerns pojkvän...
Det är vår dag, brudparens, och allting ska vara som vi vill utan att någon kommer och lägger sig i. ni får fundera på om ni orkar ta striden eller om ni bara ska bjuda honom och orka gå vidare med resterande planering.
Vi har haft någon som ifrågasatt att deras barn inte är bjudna men där har vi varit hårda. inga personer under 18 år...så ni får bestämma hur ni vill ha det ska ni ändra på reglerna och undgå mer irritation från din pappa elller ska ni håla på det ni vill?
håla är då såklart hålla.
hur ska ni göra med dukningen? det är en sak som vi inte har börjat tänka på...
bordsdekorationer är klara, blommor och glashjärtan. men serverringar och placeringskort har vi inte funderat på..
Hej tjejer!
Ja, nu är det alltså mindre än 6 veckor kvar!!!
Andromeda :
Tråkigt att höra det där med din pappa. Vad har ni för relation egentligen? Jag kan inte fatta att han gör så mot er. Jag vet att det är svårt, men jag tycker att ni ska stå på er. Det är ERT bröllop och ni bjuder vilka NI vill!!!
Dessutom tycker jag inte man har någon skyldighet att bjuda pojk-eller flickvänner om de blev tillsammans EFTER att inbjudan skickats ut.
Nu har vi haft osa och det är några stycken som inte har hört av sig, men vi får väl ringa runt lite idag.