Inlägg från: Elisabet hjärta Christian |Visa alla inlägg
  • Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007

Hej Jag undrade lite varför det var så tyst...

Vilka fina sidor ni har. Jag hålle rpå med vår just nu, den måste bli klar i helgen.

www.edesign.se

Idag ska vi skicka våra inbjudningar, så på måndag så har alla dem! så spännande.

idag kom våra inbjudningar ut till gästerna.....det har dock knappt varit någon som ringt...lite tråkigt. Men de jag har pratat med tycker att det ska bli sååå kul

lightfish: jag tycker att det är lite spännande att du inte ska få se ringen...

Gabbies:

Jag vet att du har rätt...de flesta som vi har bjudit har ju också vetat om det tidigare, så det var inte så många det var överaskning för .

Men det är ju lätt att känna som man gör eftersom det är så stort för en själv, precis som du säger.

Andromeda: tror du inte de som har sagt till er att de kommer tror att de är anmälda?

frokennina:

Nu har vi beställt våra blommor i en blomsterträdgård på landet. Så vårt pris går ju inte riktigt att jämföra, men det blir en brudbukett med röda rosor och pärlor. 25 bordsdekorationer med röda rosor samt en coursage. det kommer gå på 1300:-

Men jag tycker inte att din summa var för hög.

Andromeda

Fy vad tråkigt!!!!! jag tror dock inte att det är så att de inte vill komma....
    de har säkert bara missat datumen. Det är många här på bt som har fått ringa runt och fråga!!! det vete tusan om jag komemr att göra det...e

Vi har hört från 22 personer (varav 4 inte kan komma) vår datum går ut den 1/6 och vi har bjudit 70 pers, men det är ju ett tag kvar.

Gabbies: då har vi samma.... 24 personer har svarat och vi har bjudit 70. osa 1/6

frokennina & klotjohanna:

tack, den är grymt god

Svar på tråden 14 juli 2007