Inlägg från: Elisabet hjärta Christian |Visa alla inlägg
  • Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007

det gick inget bra
    sök på:
    KORTHÅLLARE METALLHJÄRTA

vi beställde sånna igår.

nougat: jag är inte så pysslig med händerna. snarare mer grafiskt pysslig...
    men det låter kul att måla på glas (på så sätt vet alla också vems glas som är vems..

vi ska hyra linneservetter och linnedukar, vi tycker att det är finast så kolla på eniro.se så hittar du säkert någon i närheten.

Gabbies: vi är nog många som kan behöva lite lugn

l i s a : hur löste det sig med ny lokal? hade ni skickat ut inbjudningar etc. redan?

Ting det är alldelses för nära nu!!1

idag har jag fått våra placeringskortshållare och fint pappersband till servettringar. det känns så kul att få komma igång men detaljplanering så som dukningen. snart bara en månad kvar...

Starstruck: sån tårta ska vi ha

Chokald lager, hallonfyllning och vaniljlager. Täckt med sugar paste

Ting: vad skönt att ha en träff med alla inblandade... det hade jag också velta ha, om nu inte alla bodde 55 mil bort...

Vi har börjat på bordsplaceringen, men det är ju jättesvårt!!!

Gabbies: våra tidsplaner är ganska lika

9:00 smink
    10:00 håruppsättning och lunch
    13:00 Fotografering
    16:00 Vigsel

Junibrud_14:e: vad jobbigt med barnen, det måste vara svårt för såväl er som för dem.

Vad skönt med klädseln Starstruck, det är nog lugnt med skjorta och slips, vi bestämder precis att vi ska köpa hans slips samma vecka (och då ha med en ros i den färgen jag ska ha så att det matchar )

var ska ni åka allihop? (om ni nu ska åka?)

Vi beslutade oss tillslut för västindien och Aruba. det ska bli helt underbart.

Svar på tråden 14 juli 2007