Juni 2008
Jag gifter mig den 28/6 2008!
Jag gifter mig den 28/6 2008!
En till här som gifter sig den 28/6 2008!
LÄNGTAR!! Har bokat kyrka och festlokal, valt marsalk, brudtärna och toastmaster. Det är väl ungefär vad vi har gjort - men många olika idéer surrar ju i huvudet! Vill sätta igång ordentligt!
Har också börjat att snegla på klänningar. Vill dock inte köpa någon ännu då jag har en förmåga att pendla i vikt. Tror dock att jag vet hur jag vill ha den, Nixa har ungefär de modeller jag är ute efter. Har en känsla av att det kommer att bli svårt att bestämma sig!
Cira! Har precis tänkt som du! Vi ska ha grönt som tema, jag jobbar med att sy in gröna band i brudklänningen (om det går, har ju inte bestämt klänning ännu!) samt murgröna i håret och på borden.
Buketten kommer att bestå av sommarblommor dvs blommor som man kan hitta ute, tror jag i alla fall!
Jag är 1.78 och kommer nog inte att ha högklackat - dels blir jag längre än min kille (inte för att det spelar någon roll egentligen) och dels för att jag får så ont i fötterna!
Vad gäller tårta kommer vi att köra med en helt vanlig enkel gräddtårta med mycket bär i alla dess färger!
Har ni bokat frisör ännu? Några säger att man måste göra det så tidigt som möjligt, andra att det räcker att göra det efter jul.
Tror inte att det är någon fara med att det blir för mycket barbie över det hela. Rosa tycker jag är en underbar sommarfärg som ju är jättesnyggt till solbränna. Sedan finns det ju så många olika nyanser av rosa. Blir nog jättesnyggt!