Inlägg från: Lina08 |Visa alla inlägg
  • Lina08

Juni 2008

Vi gifter oss oxå den 14/6 2008 :)

• Lina08

Är det fler som gifter sig i Juni 2008?! Hur går det för er?

• Lina08

haha, jodå, det måste ju finnas fler?!

• Lina08

Åh vad kul samma dag som vi :) det går bra, har bokat hår, smink och fotograf. har börjat berätta för lite nära och kära, kul :)

var gifter ni er?

• Lina08

Ja jag håller med, boka lokal så fort ni kan, vi fick den vi ville ha men det var på håret. Vi har redan bokat hotell och de sa oxå att det var bra att vi var ute i god tid.

Känns bra att ha alla stora bitar klara för nu kan man bara mysa med tanken på bröllopet ett tag innan man börjar planera detaljer.

• Lina08

ok, men då är du ute i god tid ändå :) i storstäderna verkar det vara hysteriskt. man får en chock när man börjar kolla runt hur långt innan folk bokar.

• Lina08

haha, nej man kan ju hoppas att ni har tur. Vi sak gifta oss i Saltsjö Boo och kyrkan där började bli full nästa sommar, hua!

Längtar: vad skönt att du fickboka kyrkan tidigare, man blir så mycket lugnare då :)

• Lina08

Cira: klart du kommer hitta en lokal, det kommer bli super :)

Vad roligt att vi är ngr juni 08-brudar nu!

• Lina08

Vi ville ha det så nära midsommar som möjligt men ändå inte på midsommar :)
    då blev den 14/6 bra!

• Lina08

Vi kommer ha DJ. Många bröllop jag har varit på som har haft band har vart sådär, folk har dansat som mest när bandet har paus och de dragit på nån skiva. Så en rikitgt bra DJ vill vi ha :)

• Lina08

Vi ska oxå fota oss innan :) sen har vi bokat en fotograf som ska vara med hela dagen,kul kul!!

vi har berättat för de närmsta i familjen men inte alla vänner.

• Lina08

brutta08: jag håller med dig, visst är det kul :) var ska ni gifta er, jag är oxå från Sthlm :).

• Lina08

Anne69: Välkommen! Kul att den här tråden kommit igång, det är mindre än ett år kvar för vissa av oss, roligt!!!

• Lina08

angående klänningar så tycker jag oxå att det finns många fina men jag har nog redan bestämt mig, prövade den för ett tag sen och det var bara så mycket jag :) Det är Nixa 495, superfin :)
    vad har ni andra tittat på för typ av klänningar?

• Lina08

Haha, du får ånga på här med oss när de andra tröttnar :)

• Lina08

Längtar..: måste kolla hur den ser ut :) Jag gillar Nixa, inte så mycket krusiduller men ändå riktigt fina :)Och som du sa, till ett bra pris. Jag tror "min" kostar 5900.

• Lina08

Längtar..: Jag är oxå från Enskede :) ska ha rosa och brunt som färgtema..
    vi ska gifta oss i Saltsjö Boo.

• Lina08

Tussa85: Vi har kommit ganska långt, har bokat lokal, kyrka, fotgraf, hår, smink och hotell. Vi bor i en storstad och man märker att mycket börjar bli uppbokat :(

Svar på tråden Juni 2008