Juni 2008
Vi gifter oss oxå den 14/6 2008 :)
Vi gifter oss oxå den 14/6 2008 :)
Är det fler som gifter sig i Juni 2008?! Hur går det för er?
haha, jodå, det måste ju finnas fler?!
Åh vad kul samma dag som vi :) det går bra, har bokat hår, smink och fotograf. har börjat berätta för lite nära och kära, kul :)
var gifter ni er?
Ja jag håller med, boka lokal så fort ni kan, vi fick den vi ville ha men det var på håret. Vi har redan bokat hotell och de sa oxå att det var bra att vi var ute i god tid.
Känns bra att ha alla stora bitar klara för nu kan man bara mysa med tanken på bröllopet ett tag innan man börjar planera detaljer.
ok, men då är du ute i god tid ändå :) i storstäderna verkar det vara hysteriskt. man får en chock när man börjar kolla runt hur långt innan folk bokar.
haha, nej man kan ju hoppas att ni har tur. Vi sak gifta oss i Saltsjö Boo och kyrkan där började bli full nästa sommar, hua!
Längtar: vad skönt att du fickboka kyrkan tidigare, man blir så mycket lugnare då :)
Cira: klart du kommer hitta en lokal, det kommer bli super :)
Vad roligt att vi är ngr juni 08-brudar nu!
Vi ville ha det så nära midsommar som möjligt men ändå inte på midsommar :)
då blev den 14/6 bra!
Glasklart :)
Vi kommer ha DJ. Många bröllop jag har varit på som har haft band har vart sådär, folk har dansat som mest när bandet har paus och de dragit på nån skiva. Så en rikitgt bra DJ vill vi ha :)
Vi ska oxå fota oss innan :) sen har vi bokat en fotograf som ska vara med hela dagen,kul kul!!
vi har berättat för de närmsta i familjen men inte alla vänner.
brutta08: jag håller med dig, visst är det kul :) var ska ni gifta er, jag är oxå från Sthlm :).
Anne69: Välkommen! Kul att den här tråden kommit igång, det är mindre än ett år kvar för vissa av oss, roligt!!!
angående klänningar så tycker jag oxå att det finns många fina men jag har nog redan bestämt mig, prövade den för ett tag sen och det var bara så mycket jag :) Det är Nixa 495, superfin :)
vad har ni andra tittat på för typ av klänningar?
Haha, du får ånga på här med oss när de andra tröttnar :)
Längtar..: måste kolla hur den ser ut :) Jag gillar Nixa, inte så mycket krusiduller men ändå riktigt fina :)Och som du sa, till ett bra pris. Jag tror "min" kostar 5900.
Längtar..: Jag är oxå från Enskede :) ska ha rosa och brunt som färgtema..
vi ska gifta oss i Saltsjö Boo.
och jag är oxå den 14e :)
Tussa85: Vi har kommit ganska långt, har bokat lokal, kyrka, fotgraf, hår, smink och hotell. Vi bor i en storstad och man märker att mycket börjar bli uppbokat :(