Inlägg från: Ninni75 |Visa alla inlägg
  • Ninni75

Juni 2008

Vi gifter oss den 14/6-2008......har bokat kyrka och lokal idag så det känns så spännande.........hur går det för er andra??

• Ninni75

Lina08
    Wow vad ni kommit långt!! Vi bor en bit utanför Lund i Skåne och kommer att gifta oss i vår hemkyrka och ha festen en bit därifrån. NI då?

• Ninni75

cira:
    Bäst att skynda på med bokandet av lokal! det var inte helt enkelt för oss att få tag på en bra lokal, hade tur till sist men vi fick kompromissa med ett datum....... Var ska ni gifta er?

• Ninni75

Och vi valde den 14:e för att den 7/6 var upptaget.....vi träffades den 8:e så då blev 14 den dag som var närmst efter - hängde ni med???? ;)

• Ninni75

Har ni börjat tänka på underhållning än? Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, visst är liveband kanske högst på önskelistan, men det kostar ju därefter.......

• Ninni75

Ja det måste verkligen vara ett toppenbra band om det ska bli bra, många gånger har man kanske en övertro till vad ett liveband kan göra!! Kan dj in a box vara ett alternativ??

• Ninni75

Vi har bokat kyrka och lokal, bestämt toastmaster och toastmadame. Bukett vet jag inte riktigt men det lutar åt liljekonvalj om det är genomförbart under mitten av juni???? Färgtema - vitt och rosa eller vitt och grönt TROR jag. Tycker att det är jättesvårt eftersom jag älsakr rosa men är rädd att det blir för "sockersött" svår balansgång så vi får väl se. Har så smått börjat tiltta efter klänning, underhållning och framför allt fotograf som jag inser att man borde boka ganska snart.........helt galet egentligen med tanke på att vi pratar ett år fram i tiden..... ;)

• Ninni75

Tack för era svar, känner mig något mer inne på rosa nu ;)

• Ninni75

Ja det är verkligen härftigt att äntligen få ta steget och gifta sig. Jag försöker sansa mig i mitt planerande eftersom det faktiskt är ett helt år tills dess men det är svårt ska jag erkänna. Letar tips och ideér överallt och det känns underbart ...... och piiiiiiiiiiiirigt!!

• Ninni75

Jag är också en "14/6 brud" :)

• Ninni75

det låter hemskandes bra tycker jag!! :)

• Ninni75

Vi har bokat kyrka och festlokal. Samlar nu info om ALLT mellan himmel och jord och är väldigt uppfylld över att JAG äntligen ska få stå brud. Känner att jag inom det närmast vill bli klar med eventuell underhållning (liveband), fotograf och bokning av rum för bröllopsnatten då jag misstänker att de "bästa" hotellen kan riskera bli bokade snart...... ;)

Svar på tråden Juni 2008