• Cira

Juni 2008

Vi planerar 14/6 - 08 också. Vi måste först se om det finns lokaler lediga där vi ska gifta oss. :)

• Cira

Ja, jag vet att det är stressigt men vi gifter oss 90 mil härifrån och vi åker ner dit först den 10:e. Jag har funderat på att ringa och kolla om de lokalerna vi är intresserade av har vårt datum ledigt men när jag pratar med mina föräldrar säger de bara att det tar vi hand om när de kommer ner och att jag inte ska stressa. Så fort jag kommer dit ska jag börja kolla lokaler. Vi gifter oss i Österåkers kommun.

• Cira

När vi kommer ner, inte när de kommer ner skulle det ju stå. :) Ja, vet inte om Österåker ligger för nära Stockholm och på så sätt blir uppbokat snabbt? Men i sådana fall känns det som om det är de finare ställena och inte bygdegården i skogen som vi är intresserade av som blir uppbokat. ;)

• Cira

Som tur är ska vi inte gifta oss i kyrkan utan utanför festlokalen. Men det hjälper ju inte om vi inte hittat någon lokal. :)

• Cira

Många som ska gifta sig 14:e juni också! Varför har ni valt det datumet? Vi valde det för vi ville ha så nära det datumet vi blev tillsammans som möjligt (11:e juni).

• Cira

Vet inte om ni såg min tråd om färgtema men vi har också funderat på vitt och grönt. Tycker att det passar väldigt bra i juni.

• Cira

gota: Låter nästan som oss. :) Vill också ha vilda blommor.

Jag ska låta min tärna fixa mitt hår så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det. Men om du bokar i tid är du ju säker.

• Cira

Vi gifter oss borgligt och utomhus. :)

• Cira

Vi tänkte ha in- och utgångsmusik utomhus. Vet inte riktigt hur det ska fixas men på något sätt ordnar det sig. :)

• Cira

Vi har bokat lokal och funderat på hur vi vill ha det. Längre än så har vi inte kommit. :)

Svar på tråden Juni 2008