• Sofia08

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Hej alla glada! Ja, då var det äntligen dax för mig att ansluta mig till den här tråden, eftersom vi äntligen bestämt datum inför nästa sommar, det blir 080628!!!

• Sofia08

Vi bor i Enskede, söder om Stockholm. Det mesta, eller nästan allt, gällande planer är fortfarande i huvudet!! Kommer inte kunna boka kyrkan förens i September...Känns som en evighet tills dess. (det var pastorsexp. som bad mig återkomma i mitten av September, men jag ringer nog i slutet av aug!!)Lokalen kommer vi att boka i slutet av Juni. Går inte att boka innan. Men vi räknar med att bli ca 70pers!

• Sofia08

Tack, vilket välkomnande!!

• Sofia08

Godmorgon!! (eller det kanske är förmiddag nu..??)
    Brud2008: ja, jag har hört att det är så på flera håll, men det är lite stressande ändå, trots att jag vet att alla andra får vänta precis lika länge som vi med att boka!
    Norrsken: Vad kul!! Var är det ni ska titta på lägenhet?

• Sofia08

Jaha, vad roligt!! Ska ni gifta er i S-tälje också eller? Vi kommer att gifta oss i Grödinge kyrka.

• Sofia08

Nä, Grödinge är inte så jättelångt från Södertälje. Man får åka gamla Södertäljevägen för att komma dit. Det är jättevackert där ute!! Verkligen landet!! Ganska liten och söt kyrka. När gifter ni er?

• Sofia08

Tack för allt välkomnande!!
    Jag måste ju säga grattis till dig Ina!!! Guuu såå spännande!!! Blir jätteavis!!

Norrsken: vi har också velat fram och tillbaka om vi skulle ha bröllopet i Juni eller i slutet av Augusti, men nu blir det den 28/6 och det känns jättebra!!

• Sofia08

Hej tjejer! Ja, guu så kul det är att planera!! Men jag kan få lite ångest när jag tänker på hur fort bröllopsdagen kommer att gå! Hoppas verkligen att man kan slappna av och njuta av varje sekund. Ganska sjukt att man spenderar så många månader med planering åt en dag..haha! Men roligt är det!!

• Sofia08

Mmm, jag med. Och det lär den nog göra. Men bara man kommer ihåg att ta in varje intryck och inte stressa...Känner jag mig själv så blir det lättare sagt en gjort. Hm..
    Tur att det kommer att tas mycket fotografier så att man kan drömma sig tillbaka till dagen D senare...

• Sofia08

Madlin: läste om att det var fullbokat hos frisörerna!! Menar du alltså tills då du gifter dig i Aug-08??? Shit, nu fick jag panik...Jag har ju inte bokat nåt än. Vi gifter oss 28/6-08..

• Sofia08

Madlin:
    Puh, vad skönt! Då kan jag pusta ut lite med andra ord..haha! Åh, vad roligt att ändra datum till ett tidigare!! Hade nog också kunnat satsa på sommaren, men det skulle jag aldrig få sambon att gå med på..haha. Det blir nästa sommar för oss.

• Sofia08

Nä, det är ingen idé att tänka i sådana banor för vår del. Det är väl mest att man är lite otålig.. Känns skönt att vi har bestämt datum och nu är det ju nästan en månad kvar tills jag kan boka lokalen iallafall

• Sofia08

Hej!

Idag har jag bokat lokalen!!! Var bara tvungen att säga det. Hi,hi.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6