2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
Hej hej!
Får man vara med här?
Jag och sambon kommer gifta oss sommaren 2008. Exakt datum är inte bestämt ännu dock.
Hej hej!
Får man vara med här?
Jag och sambon kommer gifta oss sommaren 2008. Exakt datum är inte bestämt ännu dock.
Tack för välkomnandet.
Jag är 26 och sambon är 23. Vi bor i Stockholm.
Norrsken:
Ja, det blir nog i Stockholm vi gifter oss.
Det lutar iaf åt det nu. Sambon är från Göteborg och har släkten där i närheten också så det är möjligt att vi ombestämmer oss och väljer Göteborg istället.
Än så länge är det ingen som vet att vi planerar bröllop, det ska vi avslöja om ca två veckor.
Oj, ni verkar ju allihopa ha kommit jättelångt i planeringen.
När började ni planera?
Hur mycket är redan färdigt?
Ah oki
Då behöver jag inte känna mig så jättmkt efter då
Vart ska ni flytta?
Jag har ännu inte hämtat mig från vår sista flytt och har lovat mig själv att inte flytta på många många år. Så skulle vi få barn så blir det nog till att göra om balkongen till ett barnrum
Lokal tänker vi väl boka rätt så snart. Så fort vi hittat en vi vill ha
Kyrka behöver vi inte boka eftersom att vi ska ha borgerlig vigsel. Vi är inte kristna.
MrsNyberg2B
På nyårsafton? Ja, då är det ju inte så länge kvar. Har du fullt upp nu då?
Nä, det finns väl inte så väldigt mkt att göra så här långt innan. Vi kommer nog vilja ta våran tid och överväga varje beslut noggrant.
Norrsken: Oj, nä det var ingen liten bit ni ska flytta. Vi bor i Tullinge, Ett par stationer ifrån Södertälje.
MrsNyberg2B: Ska ni ha stort bröllop? Mysigt att gifta sig på nyårsafton. Det hade nog varit ett alternativ för oss om inte min far hade fyllt år då.
Norrsken: Ja, vi har pratat om slutet på juli, början på augusti.
Vi ska försöka bestämma datum nu i helgen.
Norrsken: Hehe, det är ett av dom datum vi funderar över. Var ska ni gifta er?