• June2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

~Norrsken~

haha så får du vara ful en liten stund då ;);) hehehehe....den va bra!

Här var det ett krav på att jag både skulle ha slöja och över ansiktet så han kunde lyfta upp den och pussa på mig sen (i en lovey-dovey-röst). Ibland kommer han med såna "cheesy" komentarer som ur en film...lite gulligt ändå.

• June2008

Alltså det verkar flippa hur det vill här ibland heter jag nåt o nästa dag nåt annat fast jag inte sjäv byter ens?!!
    Jag har bytt sjäv förrut pga dem råkat radera mig och så byte jag namn själv en gång. Men nu har ja helt plötsligt ett skitgammalt namn ja inte anvd på minst ett år?!

Jaja whatever......ja har ialf liknande namn så:
    June20
    June2008
    B&S
    Bojan&Samantha

Undra vad det är idag? får se när detta postas.

• June2008

Waersta

Ja vissa har turen att ha en sådana regelbundna "besök". Här byter det efter säsong nästan....ibalnd 3e ibland 23e! Ja lär inte vet hur det ser ut förns max 4mån innan Augusti :( men andra sidan så tänker ja inte låta mig bekymra mig över detta för jag VET att i mitt liv så händer alla olyckor samtidigt eller andra saker samtidigt så man blir super stressad så jag försöker tänka: jaha vad kan jag göra? det är bara att go whit the flow liksom...

Lite deppigt där :(sorry men jaja bättre o tänka lugnt ialf än bry sig o stressa upp sig så man får hjärtat i halsgropen!
    Hjälper inte min magesäck eller astma så ja kan lika bra ta en tupplur o ta nya tag efteråt. :D

Äsh nu flummar ja bara dags o va tyst...annars kan ja skriva hundra sidor!

Dags o städa ialf för m2bś bror komemr hit o sover över en natt för han ska matcha in flyget hem till Finland. Lite pinsamt då ja bara träffat han 2ggr face2face innan och m2b är nere i Halmstad nu. Vad ska man underhålla honom med?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6